lolkfezt Skrivet 6 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2011 Fanta exotic, Coca-cola och Fanta pineapple. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 7 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2011 Trocadero, fanta exotic eller pepsi max Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 7 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2011 Sa Coca Cola förr, men jag är nog mer en Pepsi-person faktist. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Facemeat Skrivet 7 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2011 Sa Coca Cola förr, men jag är nog mer en Pepsi-person faktist. :DSamma här faktist :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 7 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2011 Ogillar den mesta "mainstream" läsken, alltså coca cola, fanta osv. Smakar mest kolsyra. Boylan suger cane cola är definitivt min favorit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bart1 Skrivet 7 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2011 1. Fanta Exotic 2. Hallonsoda :P 3. Coca-Cola Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 8 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2011 Ogillar den mesta "mainstream" läsken, alltså coca cola, fanta osv. Smakar mest kolsyra. Boylan suger cane cola är definitivt min favorit.Skulle smaka den, men jag hittade inte den på Ica Maxi fast den skulle finnas där :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrFr3drik Skrivet 8 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2011 7UP eller Cola Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jula Skrivet 12 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2011 trocadero :) <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 12 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2011 (redigerat) Jul/påskmust. Redigerat 12 Januari 2011 av Sinclair Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 12 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2011 Skulle smaka den, men jag hittade inte den på Ica Maxi fast den skulle finnas där :angry:City Gross brukar ha den, i importhyllan med jordnötssmör, chilisås och annat sånt står det där också. Grymt god, när du ändå är där kan du passa på att köpa root beer. Rätt god läsk det med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 15 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2011 Jag älskar cider (alkoholfri) det är asgott, men det är kanske inte en riktig läsk. Jag hatar RedBull, Dr pepper och Root Beer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.