Diminished Skrivet 15 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2011 (redigerat) Jag älskar cider (alkoholfri) det är asgott, men det är kanske inte en riktig läsk.Jag hatar RedBull, Dr pepper och Root Beer.Samma här, men jag hatar inte drycker. Redigerat 15 Januari 2011 av Luminary Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tegelsten Skrivet 15 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2011 Gillar Cola och Fanta mest. c: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 15 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2011 Samma här, men jag hatar inte drycker.aa, fast jag tycker att dem där smakar äckligt, alla andra (de flesta andra) tycker jag om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 15 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2011 (redigerat) Ogillar den mesta "mainstream" läsken, alltså coca cola, fanta osv. Smakar mest kolsyra. Boylan suger cane cola är definitivt min favorit. Var på City Gross idag och gav din favorit en chans. Skiten smakade som hostmedicin, listerine och thai-boxningslinement. -.- Redigerat 15 Januari 2011 av Luminary Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 15 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2011 Mountain dev eller pepsi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 15 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2011 Fanta exotic. Minns en gång när jag ställde in den i frysen en stund så blev det lixom is typ, sen smälte det lite o va skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit gott :)) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Batteryz Skrivet 15 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2011 Är det bara jag som hatar coca cola?, smakar som kolsyrat pungsvett... Fanta är min favorit läsk :3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 16 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2011 Är det bara jag som hatar coca cola?, smakar som kolsyrat pungsvett... Fanta är min favorit läsk :3.och du vet hur pungsvett smakar? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 17 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2011 Hur smakar trocadero ägentligen? Är det typ wannabe cola eller en helt ny smak? Har sett det och hört tallas om det men har aldrig smakat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 17 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2011 Hur smakar trocadero ägentligen? Är det typ wannabe cola eller en helt ny smak? Har sett det och hört tallas om det men har aldrig smakat...Smakar verkligen inte som cola, lol. Hur förklarar man smaken på trocadero? xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 17 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2011 Trocadero smakar typ som godis :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 18 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2011 Hur smakar trocadero ägentligen? Är det typ wannabe cola eller en helt ny smak? Har sett det och hört tallas om det men har aldrig smakat...Som Champis ungefär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.