💬
Logga in
Fuska.se

Godaste Läsken?

631 svar · startad

Coca cola och pepsi

LIDL's cola.

31 May 2008

cola zero

Vanlig Fanta.

Jag vet inte om det räknas men annars tycker jag festis cactus lime är den godaste. :)

Energidryck (Euroshoppers :P eller nä men den är billigast) och vanlig Coca Cola är nog godast, jag känner skillnad på Pepsi och Coca Cola och Pepsi är inte riktigt lika god

Reddbull, Fanta Exotic Thrill och vanlig Cola.

11 Jun 2008

Jaffa!

Coca Cola Zer0 och Fanta Exotic Thrill. =']

1. Coca Cola

2. Dr Pepper

3. Fanta Citrus

Kall Coca cola och Exotic Thrill

Moderator
↗ till inlägget

1. Coca Cola

2. Dr Pepper

3. Fanta Citrus

Dr pepper smakar ju typ som semla :P

Vanilla Coke

12 Jun 2008
↗ till inlägget

Coka cola är bäst mend Dr.Pepper är inte heller så dålig

Dr_pepper är good.

Mountain Dew <3<4<5

En riktigt iskall Fanta är min favorit tror jag.. Men såklart är ju Coca Cola och Mountain Dew mycket tätt efter. Pepsi är inte alls lika gott som Coca Cola :x

Men jag tror det ser ut så här:

1. Fanta

2. Coca Cola och Mountain Dew

3. Sprite Zero

Skulle vilja smaka på Vanilla Coke, typ alla som har druckit det säger att det är den bästa läsken (eller "limsa" som vi säger här). Men har inte hittat det någonstans i Finland :/

EDIT - Glömde den där Cidern med smak av Kaktus, alltså Kaktus Cider. Det smakade så j*vla gott att jag drack up 1.5l på cirka 3 minuter :D Men vetefan varifrån vi köpte den, och nu f*n hittar jag inte en enda j*vla flaska någonstans D':

Senast ändrad:

dricker typ all läsk hela tiden, coca cola av alla märken; eldorade, coop, premier. dricker också fanta, powerking, jolt, trocadero, pepsi och päron/äppelcider ;)

Sodastreamat vatten med apelsinextrakt

Coca Cola är bäst. Ingen annan Cola smakar som den. Vanilla Coke är bajs, zero och light är äckligare än Volvo. Pepsi är inte ens i närheten, Premier är inte alls lika god och Classic fungerar, men det ska vara Coke. Fanta har jag druckit så mycket att jag tröttnat på den. B)

Sprite eller sockerdricka

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in