http://images.dlink.com/caseStudies/drPepper_Main.gif
Vad jag vet är jag en av de få som verkligen gillar Dr.Pepper där jag bor. Jag har ju en förkärlek till allt som har med körsbär å göra. :)
http://images.dlink.com/caseStudies/drPepper_Main.gif
Vad jag vet är jag en av de få som verkligen gillar Dr.Pepper där jag bor. Jag har ju en förkärlek till allt som har med körsbär å göra. :)
Vanlig fanta ftw!
Dr.Pepper är också jäkligt najs.
Fy s*tan vad jag avskydde den där jäkla Coca Cola Vanilla! Fick f*n kväljningar av skiten o.o
Coca-Cola FTW!!!! sockret och koffeinet! åh det är så underbart!!! andra cola sorter går bra så länge de innehåller koffein och socker. hata lightprodukterna!
↗ till inläggetCoca-Cola FTW!!!! sockret och koffeinet! åh det är så underbart!!! andra cola sorter går bra så länge de innehåller koffein och socker. hata lightprodukterna!
Snacka om att ta ordet ur munnen på mig! :o håller med till 100% (Y) Sockret och koffeinet är ju så underbart :rolleyes:
Och lightprodukterna suger app**g.
coca-cola är en helig dryck. vet nån var man kan få en j*vla massa COCA-COLA för extremt lite?
↗ till inläggetÄlslar också koffein, socker och kokain tillsammans! <33333333333333Coca-Cola FTW!!!! sockret och koffeinet! åh det är så underbart!!! andra cola sorter går bra så länge de innehåller koffein och socker. hata lightprodukterna!
VI HAR INGEN COLA HEMMA JAG DÖR!!! :pinch:
Då blir det min härliga uppgift att informera dig om att jag dricker cola just nu :'D
Nåväl, let's go back till topic nu kanske ^^
Vanlig hederlig Coca-Cola
Drack en äcklig fanta smak idag usch..
↗ till inläggetden är god! den luktar himelskt<3 sen gillar jag cola och cola med vaniljsmákhttp://images.dlink.com/caseStudies/drPepper_Main.gif
till soda stream så finns det äppel smak, den är god, sen fanta exotic thrill är också nice
sen får man ju inte glömma vanlig hederlig cola
↗ till inlägget↗ till inläggetCoca-Cola FTW!!!! sockret och koffeinet! åh det är så underbart!!! andra cola sorter går bra så länge de innehåller koffein och socker. hata lightprodukterna!
Snacka om att ta ordet ur munnen på mig! :o håller med till 100% (Y) Sockret och koffeinet är ju så underbart :rolleyes:
Och lightprodukterna suger app**g.
Åh, Coca-Cola <3
Fast jag håller inte riktigt med dig Dave när du säger att anda cola-sorter går lika bra, jag har enormt svårt för att dricka t.ex. Pepsi eller ICAs Cola, smakar inte alls gott.
fast sen så finns det en dryck som är godare än alla andra, dock ingen "läsk"(otroligt fult ord imo) och där är, Kaffe<3
Det under är bara ett test för ett FF-plugin
----------------
Now playing: Sabaton - Purple Heart
via FoxyTunes
Fanta nånting ;)
Hatar Willys coca cola, pepsi är bästa colaläsken, perfekt sötma.
Coca Cola, alla sorter går bra. :P
Gillar bara den från Coca cola company, inga andra xd
Coca-Cola normal är väl godast men tycker väldigt mkt om Coca-Cola Light (med aspartam) Pepsi Max, pepsi, sen går nästan vilken läsk som helst bra.
glömde schweppes och tonic :)
Jag älskar Coca-Cola tyvärr har jag fått halsbränna av det den senaste tiden, vet inte varför.. Borde kolla upp det.
Allergisk?
Pepsi/Pepsi Max.
↗ till inläggetJag tror inte det, har druckit massor med liter genom åren men när jag var på Cypern drack jag lite mer än vanligt och sen dess har jag fått halsbränna av det. Jättejobbigt med tanke på att jag älskar Coca cola.Allergisk?
Pepsi/Pepsi Max.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in