💬
Logga in
Fuska.se

Godaste Läsken?

631 svar · startad

Moderator Moderator

Den ända läsk jag egentligen dricker är vanlig Coca Cola, gillar ingen annan. Har dock dragit ner på drickandet efter att varit beroende i flera år.

Dem enda jag dricker nu är, Burn och Jolt. Jag avskyr resten.

↗ till inlägget

Den ända läsk jag egentligen dricker är vanlig Coca Cola, gillar ingen annan. Har dock dragit ner på drickandet efter att varit beroende i flera år.

Håller nästan med dig Xade. Jag dircker oftast Coca-Cola. Men jag dricker Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Fanta och Sprite. Cola är godast.
16 Jun 2008

Coca cola!!

Coca-cola

Men jag måste sluta dricka läsk nu. B)

energidrycken "Burn" :D bästa än så länge

jag vet inte vilken som e min favvo, gillar det mästa =/

Dricker ganska mycket läsk nu efter som att jag har slutat med godis. Dricker mest Burn, Jolt, Cola :D

Jolt cola ftw ^^

17 Jun 2008

Cola såklart , inge tjafs som COla Zero och Cola Light, det ska vara riktig COCA - COLA ! :D

19 Jun 2008
↗ till inlägget

Cola såklart , inge tjafs som COla Zero och Cola Light, det ska vara riktig COCA - COLA ! :D

samma här

Coca Cola Vanilla ^^

Har man jolt och får dricka det gör man det!

Har man det inte tar man fanta orange

http://www.travelnotes.de/computer/bilder/jolt.jpg

JOLT FTW

JOLT ÄR BÄST

DU BLIR PIGGARE ÄN EN HÄST

DUBBELT MED PIGGHET

OCH FULLT MED STORHET!!!!!

HÖHÖHÖ

20 Jun 2008

Heja COLA ! Heja COLA ! Heja COLA ! Heja COLA ! Heja COLA ! Heja COLA ! Heja COLA ! Heja COLA ! Heja COLA ! Heja COLA ! Heja COLA ! Heja COLA ! Heja COLA ! Heja COLA ! Heja COLA ! Heja COLA ! Heja COLA ! Heja COLA ! Heja COLA ! Heja COLA ! Heja COLA ! Heja COLA ! Heja COLA ! Heja COLA ! Heja COLA ! Heja COLA ! Heja COLA ! Heja COLA ! Heja COLA ! Heja COLA ! Heja COLA ! Heja COLA ! Heja COLA ! Heja COLA ! Heja COLA ! Heja COLA !

post-77838-1213962738_thumb.jpg

24 Jun 2008
Trådstartare #56

jaa cola faktiskt... det är ju gott men är det verkligen så nyttigt?

↗ till inlägget

Coca Cola Vanilla ^^

Vanilla, var otroligt god :wub: . Synd att den försvann. Annars Riktiga Coca-Cola (Inte typ freeway, premier eller nåt sånt!) Sockerdricka, en gammal klassiker eller Hallonsoda. Men Fanta och Champis är också gott.

Festis Catus lime

25 Jun 2008

Allvarligt talat är ja inte väldigt förtjust i coca cola. Gillar mer fanta :P Men Coca Cola Vanilla är såååååå goooood.

Knark
↗ till inlägget

Coca Cola Vanilla ^^

UUUUÄÄÄHHH, den e ju äcklig!

Trocadero, Pommac , Coca Cola, Jolt Cola

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in