Den ända läsk jag egentligen dricker är vanlig Coca Cola, gillar ingen annan. Har dock dragit ner på drickandet efter att varit beroende i flera år.
Godaste Läsken?
Dem enda jag dricker nu är, Burn och Jolt. Jag avskyr resten.
↗ till inläggetHåller nästan med dig Xade. Jag dircker oftast Coca-Cola. Men jag dricker Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Fanta och Sprite. Cola är godast.Den ända läsk jag egentligen dricker är vanlig Coca Cola, gillar ingen annan. Har dock dragit ner på drickandet efter att varit beroende i flera år.
Coca cola!!
Coca-cola
Men jag måste sluta dricka läsk nu. B)
energidrycken "Burn" :D bästa än så länge
jag vet inte vilken som e min favvo, gillar det mästa =/
Dricker ganska mycket läsk nu efter som att jag har slutat med godis. Dricker mest Burn, Jolt, Cola :D
Jolt cola ftw ^^
Cola såklart , inge tjafs som COla Zero och Cola Light, det ska vara riktig COCA - COLA ! :D
↗ till inläggetsamma härCola såklart , inge tjafs som COla Zero och Cola Light, det ska vara riktig COCA - COLA ! :D
Coca Cola Vanilla ^^
Har man jolt och får dricka det gör man det!
Har man det inte tar man fanta orange
http://www.travelnotes.de/computer/bilder/jolt.jpg
JOLT FTW
JOLT ÄR BÄST
DU BLIR PIGGARE ÄN EN HÄST
DUBBELT MED PIGGHET
OCH FULLT MED STORHET!!!!!
HÖHÖHÖ
Heja COLA ! Heja COLA ! Heja COLA ! Heja COLA ! Heja COLA ! Heja COLA ! Heja COLA ! Heja COLA ! Heja COLA ! Heja COLA ! Heja COLA ! Heja COLA ! Heja COLA ! Heja COLA ! Heja COLA ! Heja COLA ! Heja COLA ! Heja COLA ! Heja COLA ! Heja COLA ! Heja COLA ! Heja COLA ! Heja COLA ! Heja COLA ! Heja COLA ! Heja COLA ! Heja COLA ! Heja COLA ! Heja COLA ! Heja COLA ! Heja COLA ! Heja COLA ! Heja COLA ! Heja COLA ! Heja COLA ! Heja COLA !
jaa cola faktiskt... det är ju gott men är det verkligen så nyttigt?
↗ till inläggetVanilla, var otroligt god :wub: . Synd att den försvann. Annars Riktiga Coca-Cola (Inte typ freeway, premier eller nåt sånt!) Sockerdricka, en gammal klassiker eller Hallonsoda. Men Fanta och Champis är också gott.Coca Cola Vanilla ^^
Festis Catus lime
Allvarligt talat är ja inte väldigt förtjust i coca cola. Gillar mer fanta :P Men Coca Cola Vanilla är såååååå goooood.
↗ till inläggetUUUUÄÄÄHHH, den e ju äcklig!Coca Cola Vanilla ^^
Trocadero, Pommac , Coca Cola, Jolt Cola