Gäst ROBLOX Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 1.jag är i den stora huvudstaden där nightelf börjar men jag vet inte vart man kan lära säg mina. 2.har kört wow i 1vecka nu och är bara lvl 10 är det dåligt? eller finns det nån annan set att gå upp i lvl? tack om ni svarar. .... jag blev lvl 7 på en dag lol men du är ju en tjej <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 1.jag är i den stora huvudstaden där nightelf börjar men jag vet inte vart man kan lära säg mina. 2.har kört wow i 1vecka nu och är bara lvl 10 är det dåligt? eller finns det nån annan set att gå upp i lvl? tack om ni svarar. .... jag blev lvl 7 på en dag lol men du är ju en tjej <_< Och? D: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 1.jag är i den stora huvudstaden där nightelf börjar men jag vet inte vart man kan lära säg mina. 2.har kört wow i 1vecka nu och är bara lvl 10 är det dåligt? eller finns det nån annan set att gå upp i lvl? tack om ni svarar. .... jag blev lvl 7 på en dag lol men du är ju en tjej <_< lalalal sexist Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg