Hoppa till innehåll

Sly 4


Ludvig
 Dela

Rekommendera inlägg

Jepp! Det ska komma ut i kanske December 08 eller April 09! Om ni undrar hur jag vet det här så gå in på www.suckerpunch.com

bli medlem

Gå på contacts så ser du deras msn.

Jag mailade och frågade om det skulle komma ut och dom svarade ja, men vi vet inte när.

Det finns många olika namn dom kanske ska ha på spelet här är två som jag kom ihåg från mailet: Sly 4: Cain Of Desteny. Sly 4: Thieves of times.

 

Så om ni undar om det ska komma ut så kommer det att komma ut!;)

Dock, så kommer det i December 08 elr April 09 :( ganska sent men jag gör vad som helst för att få tag i Sly 4!

Ja det är sent. Att de tar så lång tid på sig att göra ett spel. Kommer det till PS2?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jepp! Det ska komma ut i kanske December 08 eller April 09! Om ni undrar hur jag vet det här så gå in på www.suckerpunch.com

bli medlem

Gå på contacts så ser du deras msn.

Jag mailade och frågade om det skulle komma ut och dom svarade ja, men vi vet inte när.

Det finns många olika namn dom kanske ska ha på spelet här är två som jag kom ihåg från mailet: Sly 4: Cain Of Desteny. Sly 4: Thieves of times.

 

Så om ni undar om det ska komma ut så kommer det att komma ut!;)

Dock, så kommer det i December 08 elr April 09 :( ganska sent men jag gör vad som helst för att få tag i Sly 4!

Ja det är sent. Att de tar så lång tid på sig att göra ett spel. Kommer det till PS2?

 

Hoppas det
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det kommer att komma till PSP, PS2 och PS3 tror jag... Men det kommer till PS2 så var inte orolig men till psp o ps3 så vet jag inte riktigt...

 

Tråkigt att alla skiljde på sig i slutet utav 3:an och att Sly tror att han e en polis :P.

Men det är bra att Bentley o Penelope bygger en tidsmaskin:).

Hittils försöker jag luska ut vad det kommer att handla om.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 5 månader senare...

Fyfan va dåligt! Jag skulle kolla vad det exakta datumet på Sly 4 nu (det har ju gått ett tag) när dom svarade så här:

 

Sly 4 PS3 Is not finished and it may take up to 2009.

 

Best regards/Suckerpunch team.

 

Asså? Om jag inte minns fel så sa dom Sly 4 Is coming on these platforms: PlayStation Portable, PlayStation 2 and Playstation 3.

Men nu har dom tydligen bytt? :angry: Asså... fyfan vad dåligt, såg också en film på youtube om Sly 4 Info och där stod det att dom hade sagt PS2 också, men nu är det bara PS3.

 

Här är länken, men nu är infon ändrad som ni kan se på datumet bredvid.

 

j*vlar vad arg man blir på SuckerPunch då! :( :angry:

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...