mariodog Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 mitt acc blev hackat men fick tillbaks det av hackarn (vet ej varför) och ja har spelat på det nu några veckor sen dess men nu för 4 dar sen så kunde ja inte komma in det står att kontot är stängt när ja ska logga in, så ja kolla acc-management på wows hemsida och på acc-status, under acc-name o acc-type, står det "suspended". är det bannat då eller?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 Ja, tror det.. 70% säker på att du är bannad iaf.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 Ja, accounter har blivit bannat/låst. Eftersom du skickade massa mejl till blizzard förut när det blev hackat kan det ju vara därför. ( De undersöker accountet, söker IP adresser ect. ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariodog Skrivet 19 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 Ja, accounter har blivit bannat/låst. Eftersom du skickade massa mejl till blizzard förut när det blev hackat kan det ju vara därför. ( De undersöker accountet, söker IP adresser ect. )hur länge håller den undersöknignen på ungefär då??klarar knappt en dag utan wow :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 ~1-2 veckor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 20 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 ~1-2 veckor.f*n vad överdrivet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 20 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 Inte alls, det är hur länge det tar. Tog t.o.m 3 veckor för en kompis. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 20 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 Inte alls, det är hur länge det tar. Tog t.o.m 3 veckor för en kompis.fy f*n vad överdrivet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 20 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 Tog mig 1 ½ dag när jag vart hackad.. men, då var det att min main blivit borttagen, men jag kunde fortfarande logga in och göra ticket, såå /facepalm på den hackern Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 20 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 Antar att det kan skifta en aning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariodog Skrivet 29 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2008 blizzard har svarat nu men dom säger att ja ska visa en bild på mitt id-kort/pass, men ja har inget av dom måste ja värkligen visa mitt pass/id kan dom inte kolla på ip-adressen och se att ja har spelat på en o samma ip i 1 år tills nu?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 29 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2008 (redigerat) du har väl för fn pass? skaffa annars >_> Redigerat 29 Maj 2008 av Symptom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg