Gäst ihabba123 Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 in internet funkar inte bra på min dator så är det en icon längst ner till höger och det är en dator med utryckstecken på och när jag trycker på reparera funkar det inte, det står att anslutningen inte kan repareras. Modemet funkar fint för jag provade den på min broshas dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 det där tecknet betyder "begränsad anslutning".Det betyder att den inte kan ansluta eller något sånt.Försök igen eller testa imorgon och se om det funkar eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 ingen annan sät? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 ingen annan sät?Inaktivera internet, sen går du in på dina nätverksanslutningar och aktiverar den inaktiva anslutningen.Sedan väntar du och ser, om det inte fungerar så kolla att alla sladdar sitter i modemet o.v.s. Annars så kan du ha något tillgängligt problem med anslutningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 29 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2008 ingen annan sät? Kontrollera stavning dude! Fattar inte ett ord av det du säger! Men vafan är du helt j*vla blind eller? Det är ju tre ord.. han glömde ett t på sätt och så plötsligt så ligger du helt borta? BTT: Begränsad anslutning kan fixa om du har ett internetkort som du inte använder. Bara lägg in den i en PCI anslutning och koppla in så har du internet igen. http://www.xiertekusa.com/images/products/DLinkDFE530TX.%20(1)gif.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.