Gäst Berg Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 Kan någon göra en (snygg) bild åt mig där det står Berg? vilket program ni vill men snygg;) :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 20 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Berg Skrivet 20 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 20 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 (redigerat) lol Varför skrattar du? Om du önskar att mottaga professionella och snyggare bilder än ungefär det jag har att erbjuda, rekommenderar jag dig att fråga en moderator om denna tråd kan flyttas till Fuskamynt forumet, där lovar jag dig att många är villiga att skapa en snyggare bild till dig. Fast då tillkommer såklart att du måste betala fuskamynt för tjänsten de andra användarna gör dig när de skapar bilden. Redigerat 20 Maj 2008 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 20 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 Stilren och naiz =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 20 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 (redigerat) http://img503.imageshack.us/img503/8459/bergde0.png EDIT: Om du använder den hade jag uppskattat om du skriver "Jag är en idiot" i signaturen. Redigerat 20 Maj 2008 av Chainsawkitten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.