Scarlet Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Skrivet 19 Maj 2008 Hej. Jag undrar vart man kan få tag på ett pack med alla ljud som Combine gör i sin radio. Tacksam för svar. :) http://www.youtube.com/watch?v=hfPVUmxlh1k
Desajn Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Skrivet 19 Maj 2008 (redigerat) Ladda ned gcfscape som finns på på den här Länken Sen fixar du .NET framework 2.0, om du inte redan har det. Sen öppnar du programet efter installationen. Och klickar på mappen med den gröna pilen på. Och sen går till din steammapp. Exempel: "C:\Program\Steam\steamapps\" och väljer Source sounds.fgd, och sedan extractar du ut radioljuden från någonstans i mapparna som finns listade. Redigerat 19 Maj 2008 av Desajn
Scarlet Skrivet 19 Maj 2008 Författare Rapport Skrivet 19 Maj 2008 Ladda ned gcfscape som finns på på den här Länken Sen fixar du .NET framework 2.0, om du inte redan har det. Sen öppnar du programet efter installationen. Och klickar på mappen med den gröna pilen på. Och sen går till din steammapp. Exempel: "C:\Program\Steam\steamapps\" och väljer half-life 2.fgd, och sedan extractar du ut radioljuden från någonstans i mapparna som finns listade. Och om den inte heter half-life 2.fgd, så heter den någonting med halflife2 att göra. Tack för svar :)Men jag får problem när jag försöker köra gcfscape Det står: " C:\Program\GCFscape\GCFScape.exe Det här programmet kunde inet starta eftersom programmets konfiguration är felaktiv. Problemet kanske kan rättas till om du installerar om programmet. " Prövade att installera om men det kom ändå samma felmeddelande =/
Scarlet Skrivet 21 Maj 2008 Författare Rapport Skrivet 21 Maj 2008 (redigerat) Ja Jag försökte installera det också men då stod det om jag skulle Avinstallera eller Reparera. Så jag antog att jag redan hade det. Kollade även i "lägg till eller ta bort program" och där fanns Microsoft. NET Framework 2.0. :/ Redigerat 21 Maj 2008 av Scarlet
Desajn Skrivet 22 Maj 2008 Rapport Skrivet 22 Maj 2008 Kör du windows vista? har du 32bit eller 64bit? Om du kör 32bit, Testa då att ladda ned: den här
Desajn Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Skrivet 25 Maj 2008 Ladda ned filen som jag skrev där. Och testa igen.
Scarlet Skrivet 27 Maj 2008 Författare Rapport Skrivet 27 Maj 2008 Oh sh*t. Det funkade :D :cool: Verkligen döds tack till dig :D
Rekommendera inlägg