Hoppa till innehåll

Combine Radio


Scarlet
 Dela

Rekommendera inlägg

Ladda ned gcfscape som finns på på den här Länken

 

Sen fixar du .NET framework 2.0, om du inte redan har det. Sen öppnar du programet efter installationen. Och klickar på mappen med den gröna pilen på. Och sen går till din steammapp.

 

Exempel:

 

"C:\Program\Steam\steamapps\" och väljer Source sounds.fgd, och sedan extractar du ut radioljuden från någonstans i mapparna som finns listade.

 

Redigerat av Desajn
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ladda ned gcfscape som finns på på den här Länken

 

Sen fixar du .NET framework 2.0, om du inte redan har det. Sen öppnar du programet efter installationen. Och klickar på mappen med den gröna pilen på. Och sen går till din steammapp.

 

Exempel:

 

"C:\Program\Steam\steamapps\" och väljer half-life 2.fgd, och sedan extractar du ut radioljuden från någonstans i mapparna som finns listade.

 

Och om den inte heter half-life 2.fgd, så heter den någonting med halflife2 att göra.

Tack för svar :)

Men jag får problem när jag försöker köra gcfscape

Det står:

 

" C:\Program\GCFscape\GCFScape.exe

 

Det här programmet kunde inet starta eftersom programmets konfiguration är felaktiv. Problemet kanske kan rättas till om du installerar om programmet. "

 

Prövade att installera om men det kom ändå samma felmeddelande =/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Ja Jag försökte installera det också men då stod det om jag skulle Avinstallera eller Reparera. Så jag antog att jag redan hade det.

Kollade även i "lägg till eller ta bort program" och där fanns Microsoft. NET Framework 2.0. :/

Redigerat av Scarlet
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...