WishCookie Skrivet 20 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 Hej vet nån var man får Deep sea scale och deep sea tooth på pokemon Emerald? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 20 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 på vilda cllampearls Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 20 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 Kolla på Serebii.net :P Där har du allt du behöver veta :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 20 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 hej vänta jag har scannern men var är kaptenen ska ge den till han Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 20 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 hej vänta jag har scannern men var är kaptenen ska ge den till hanI Slateport city, och när du har get honom scanern så får du välja mellan Sea Tooth(Huntail) och Deep Sea Scale(Gorbyss). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 20 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 Ok men ska jag ge de scalet till clampearl och sen byta den med min kompis så att den utväcklas? P.s Ska den va flicka eller kille ? Jag tog deep sea scale Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 20 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 Ok men ska jag ge de scalet till clampearl och sen byta den med min kompis så att den utväcklas? P.s Ska den va flicka eller kille ? Jag tog deep sea scale Kön spelar ingen roll men giva scale till clamperl och byt den ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 20 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 ja det funkar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mackan81 Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 Man måste ha hittat scanner i Abandoned ship. Sen ska men ge den till Captain Stern. Då får man deepseatooth ELLER deepdea scale. Captain Stern finns i Båthuset i Slateport! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 Bumpa inte gamla trådar såvida det inte finns en vettig anledning. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg