Trasheye Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 jag tycker att det finns för lite spel till pc... och dagens spel måste man ha en extremt ny dator för att kunna spela nya spel... lite surt tycker jag:... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Lite spel kan jag inte hålla med om, men att dom är dyra kan jag säga. Jo det är lite jobbigt då man måste köpa nya grafikkort m.m så fort man har fått hem ett nytt spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 jag kan inte heller hålla me om att det bara finns lite... typ det finns jääättemånga! fast dyra e dem väl lite, fast jag har ju mycket osså så jag håller ju inte nån koll på priset jag bara köper nästan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Data nörden Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 Om du vill ha en bra/ny pc så kan du köpa en, det är inte SÅ dyrt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 Om ni visste så finns det över 500 tusen dator spel! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 om man ska köpa en ny datorså köper mman så stark som möjligt så slipper man uppgradera den på ett tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 Om du vill ha en bra/ny pc så kan du köpa en, det är inte SÅ dyrt Äääuuhmm en ny dator kostar över 10,000kr så det är inte billigt!Vår datorn kostade cirka 15,000kr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 Om du vill ha en bra/ny pc så kan du köpa en, det är inte SÅ dyrt Det kanske inte är så dyrt för dig, men tro mig det är dyrt för mig. Vi har inga pengar i överflöd precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 Hej! Jag tycker att det finns många spel till Pc men jag kan hålla med om att man måste ha en relativt ny dator för att spela vissa spel.Spelen får kosta vad de vill bara de är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 (Rowyn @ 22/03-2004 15:38:45) Om du vill ha en bra/ny pc så kan du köpa en, det är inte SÅ dyrt Äääuuhmm en ny dator kostar över 10,000kr så det är inte billigt! Vår datorn kostade cirka 15,000kr! Min kopis fick en dator för 40 000 kr,men dom köpte den inte kontant utan på avbetalning och d brukar man göra om man köper en ny dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 (redigerat) min dator e på avbetalning Redigerat 23 Mars 2004 av Zorro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 27 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2004 ¨det finns ju mer tv spel än data spel och alla data spel är nästan samma bara massa skjut spel typ . medal of honer hi och dit och warkraft hit och dit. det finns nästan bara sådana spel. typ ;) ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.