Median Skrivet 20 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 Yes! Nu har WotLK Alphan blivit "leaked". Finns att ladda ner här: apathyguild.se/WotLK-FF-enGB-downloader.exe (Och nej, det är inte Warez.. Eller tja, jag vet inte ._.) Du kan göra en Death Knight och allt, men inte logga in med den eller nåt eftersom accountet är inte uppgraderat till WoTLK. Och vad jag vet så finns det ingen privat server ute än med det här. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 Det finns en WotLK Beta också som vissa påstår funkar, men jag tror inte på något av det, jag ska vänta tills det står på wow-europe innan jag laddar ner. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 21 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 Det där är den riktiga och enda "WoTLK Friends and Family" Alphan. Inget virus. Det är det enda som finns, ingen beta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 Om det skulle vara den riktiga Alphan, så skulle den inte finnas på den sidan så länge till. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 (redigerat) Det är den riktiga alpha clienten, har den installerad själv. Just nu väntar jag bara på en sandbox server så man kan kolla på northrend. Redigerat 21 Maj 2008 av g1zm0 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 21 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 (redigerat) Hur svårt är det för er att fatta..? (Förutom g1zm0) Detta är den riktiga Alphan! Men man kan inte göra mer än att göra en Deatkhnight (Man kan inte spela på den) och kolla på WotLK filerna som laddas ner.. Därav inkluderas mappar etc. Redigerat 21 Maj 2008 av Median Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 Bild på en Dwarf Death Knight: Alpha login :S Kommer kanske lägga upp mer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 Bild på en Dwarf Death Knight: Alpha login :S Kommer kanske lägga upp mer. Så det finns alltså en private för den läckta WotLK alphan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 21 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 Bild på en Dwarf Death Knight: Alpha login :S Kommer kanske lägga upp mer. Så det finns alltså en private för den läckta WotLK alphan? Nej, han installerade WoTLK genom patchen jag länkade till.. Då kan man göra en Deathknight, men inte gå in på den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 Bild på en Dwarf Death Knight: Alpha login :S Kommer kanske lägga upp mer. Så det finns alltså en private för den läckta WotLK alphan? Nej, han installerade WoTLK genom patchen jag länkade till.. Då kan man göra en Deathknight, men inte gå in på den. Jaha, så det var så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Autonom Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 Blizzard upptäckte det nyligen, man kan längre inte ladda ner den via installern, utan den säger not authorized. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 Blizzard upptäckte det nyligen, man kan längre inte ladda ner den via installern, utan den säger not authorized.Jag kan då fortfarande ladda ner clienten med min downloader som e blizzards. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg