Senestor Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 (redigerat) Bli medlem nu i Ps3 Group! (OBS! Glöm inte att skriva namnet i rutan för ''sök'') Vi erbjuder en stor samling av spel och debatt innom Playstation 3. Inte bara det vi erbjuder de största nyheterna innom playstation världen, allt som kommer och går finns här! Så välkommen in idag! :D De som blir medlemar får 5 fuska mynt!! Ropa bara på mig så kommer jag! (Erbjudandet räcker tom. 23/5 - 08. 12.00 (Donar man 5 så får man 6 fm!) OBS! Det är mycket viktigt att ni kontaktar mig när ni har ett medlems account! Redigerat 21 Maj 2008 av DarkManyd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 Jaha, vore ju smart att veta vart man ska bli medlem..Ett foroum..hm men vart kan det ligga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senestor Skrivet 21 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 Mer specefikt innom ps3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 PS3-forumet som rdan finns duger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senestor Skrivet 21 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 Kanske inte för oss med diskution om nyheterna från oss?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TecWizard Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 Hoppas det inte finns medlemar som spammar om vilket som är bäst PS3 eller Xbox360 eller såna som undra vilket dom ska köpa och sådan orelevant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 Kanske inte för oss med diskution om nyheterna från oss?!Inget hindrar någon för att posta nyheter i PS3-forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senestor Skrivet 21 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 Så många nyheter är det inte om man jämför ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 Håller mig nog till ps3 Forumet om jag skall snacka om ps3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 22 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2008 Kan ju joina för dem 5 fm, men jag har inte ps3.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.