Hoppa till innehåll

Vilka Trinkets Från Pvp Kan Ha Nytta I Pve?


Rekommendera inlägg

Gäst Paelsboll

Jag har PvPat ganska länge nu, och har snart fullt Epic. :)

Bara trinkets kvar nu, men vilka ska jag välja?

Ska du starta i Karazhan med full PvP-gear? ;o
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 24
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst wAcko

Vad är MP5? XD

mana per 5, manan du får per 5 sekund medans du castar (eller när du inte castar, är osäker för lvl 70s)

 

blir det någon skillnad om man är en annan level då?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad är MP5? XD

 

mana per 5, manan du får per 5 sekund medans du castar (eller när du inte castar, är osäker för lvl 70s)

 

blir det någon skillnad om man är en annan level då?

 

ne, men mana regen är typ när man inte castar, och mp5 är när man castar tror jag, och sån gear som ger "6 mana every 5 sec" brukar man få i högre lvl, men om man samlar på bra gear med mycket mp5, så får man typ 100 mana per 5 sec, asså är väldigt osäker här, men nått sånt äre, för man får inge mana när man castar nått om man inte har nån "# mana per 5 sec" så med gear som har de så får du mana varje femte sekund du castar eller inte castar.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst wAcko

Vad är MP5? XD

 

mana per 5, manan du får per 5 sekund medans du castar (eller när du inte castar, är osäker för lvl 70s)

blir det någon skillnad om man är en annan level då?

 

ne, men mana regen är typ när man inte castar, och mp5 är när man castar tror jag, och sån gear som ger "6 mana every 5 sec" brukar man få i högre lvl, men om man samlar på bra gear med mycket mp5, så får man typ 100 mana per 5 sec, asså är väldigt osäker här, men nått sånt äre, för man får inge mana när man castar nått om man inte har nån "# mana per 5 sec" så med gear som har de så får du mana varje femte sekund du castar eller inte castar.

 

:/ k
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...