WishCookie Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 Hej jag vet hur man får togepi på leaf green men mannen i 5 Ö:n där vid water laburynt ger mig aldrig ägget vad ska jag göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bubbe Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 du måste ha en ledig plats Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 suck, de måste vara något annat än ledig plats, ingen är så dum så man försöker ta ett ägg med 6 pokemonar. vad säger han att du ska göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 21 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 Han säger: You Travel over The Place, Don't you? You're not driving your pokemon too harshly, are you? Let me take a look ... ... ... ... ... ... Ah, hmm... I see... Så vad ska jag göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 Han säger: You Travel over The Place, Don't you? You're not driving your pokemon too harshly, are you? Let me take a look ... ... ... ... ... ... Ah, hmm... I see... Så vad ska jag göra?Jag har ingen aning, men här är en vild gissning: Pokémonen som är först i teamet måste ha fullt i happines. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 Han säger: You Travel over The Place, Don't you? You're not driving your pokemon too harshly, are you? Let me take a look ... ... ... ... ... ... Ah, hmm... I see... Så vad ska jag göra?Jag har ingen aning, men här är en vild gissning: Pokémonen som är först i teamet måste ha fullt i happines. Det borde va så men om du vill kolla hur hög happines den har så kan man prata med någon tjej men jag vet inte vart hon är... Jag kan kolla vart... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 21 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 Ok tack snälla :) Har du tittat var hon är? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 22 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2008 Enligt Serebii är hon i Pallet Town. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IceZ Skrivet 22 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2008 Man ska offra en grej.Typ vatten eller Potion sen frågar du han och då får du ett ägg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg