Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

suck, de måste vara något annat än ledig plats, ingen är så dum så man försöker ta ett ägg med 6 pokemonar. vad säger han att du ska göra?

Skrivet

Han säger: You Travel over The Place, Don't you? You're not driving your pokemon too harshly, are you? Let me take a look ... ... ... ... ... ... Ah, hmm... I see... Så vad ska jag göra?

Skrivet

Han säger: You Travel over The Place, Don't you? You're not driving your pokemon too harshly, are you? Let me take a look ... ... ... ... ... ... Ah, hmm... I see... Så vad ska jag göra?

Jag har ingen aning, men här är en vild gissning: Pokémonen som är först i teamet måste ha fullt i happines.
Skrivet

Jag har ingen aning, men här är en vild gissning: Pokémonen som är först i teamet måste ha fullt i happines.

Det borde va så men om du vill kolla hur hög happines den har så kan man prata med någon tjej men jag vet inte vart hon är...

Jag kan kolla vart...

• Skapa ny...