WishCookie Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 Matte - G+ Slöjd - VG Hemkunskap - MVG Engelska - MVG Svenska - VG SO - G Idrott - MVG NO - G Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 11 December 2008 Rapport Dela Skrivet 11 December 2008 Kommer få veta vad jag kommer få på julbetygen nästa vecka. f*n vad nervös jag är. :/ Gissar på IG i de flesta ämnena. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 11 December 2008 Rapport Dela Skrivet 11 December 2008 VG i NO,SO,Engelska resten G Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst SpammeR Skrivet 14 December 2008 Rapport Dela Skrivet 14 December 2008 ser jag en torsk bland laxarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 14 December 2008 Rapport Dela Skrivet 14 December 2008 Ligger mellan G och VG i allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst SpammeR Skrivet 14 December 2008 Rapport Dela Skrivet 14 December 2008 jag har DMUL - Dampar Mycket Under Lektionerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 fick den idag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 Fick mina nya betyg i dag. Blev faktiskt förvånad. Fick G i allt :P Innan hade jag typ 6 IG . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 9 vg, resten g :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThinkAboutIt Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 (redigerat) Jag fick VG i idrott, bild och engelska, resten G'n xD. Redigerat 19 December 2008 av ThinkAboutIt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 (redigerat) 4 VG och ett MVG xD Kanske dags att börja plugga lol. Så många 8:or som får bättre än vad jag har nu redan på sitt första betyg :P (Btw, MVG var i engelska, sen var det VG i svenska, bild, matte och tyska - Sen vet vi alla att de riktiga poängen ligger i NO och SO, som jag tidigare skitit i helt och hållet och är överaskad att ens få G i det... Aja, den kommande terminen nu får bli en NO/SO termin :)) Redigerat 19 December 2008 av MovieMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 4 VG och ett MVG xD Kanske dags att börja plugga lol. Så många 8:or som får bättre än vad jag har nu redan på sitt första betyg :P (Btw, MVG var i engelska, sen var det VG i svenska, bild, matte och tyska - Sen vet vi alla att de riktiga poängen ligger i NO och SO, som jag tidigare skitit i helt och hållet och är överaskad att ens få G i det... Aja, den kommande terminen nu får bli en NO/SO termin :)) .... OnT: G i allt förutom bild, svenska och engelska där jag fick VG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.