↗ till inläggetVad går du i för klass? Föga troligt att någon som är 12 år redan har betyg, och redan så bra.Matte - MVG+
Engelska - VG+
Svenska - MVG+
Franska - MVG+
Biologi - MVG-
Kemi - MVG
Fysik - MVG+
Teknik - VG+
SO - MVG-
Idrott- MVG+
Slöjd - VG+
Hemkunskap- MVG-
:P :
Dina Betyg?
Han ska nog börja 6:an eller 7:an eftersom han är 12(Kanske blir 13)
Man får inte betyg i 6:an eller 5:an...
Kan ni som inte har betyg än sluta gissa era betyg?
↗ till inläggetfixedMatte - MVG+
Engelska - VG+
Svenska - MVG+
Franska - MVG+
Biologi - MVG-
Kemi - MVG
Fysik - MVG+
Teknik - VG+
SO - MVG-
Idrott- MVG+
Slöjd - VG+
Hemkunskap- MVG-
http://i58.photobucket.com/albums/g266/Matusu/Untitled-2-1.jpg
Alla MVG första året på NV. Håller tummarna för nästa. :)
↗ till inläggetSamma här. På båda punkterna. :DAlla MVG första året på NV. Håller tummarna för nästa. :)
Klassen jag går i har dock en matteprofil, men det är en NV-klass.
Fan vad sweet Mumto och Mezox :) jag blir imponerad på riktigt när jag hör/ser att folk har epic betyg :lol:
En jag känner gick ut nian med 320 poäng och hon vinner den här svenska samhällsorienteringen som gör att hon får gå på nobelmiddagen med kungafamiljen. Hon har vunnit den alla år sedan sexan har jag för mig. Coolish.
En tjej i min klass hade 310 poäng i julbetygen, sen började hon hänge med några andra i min klass så sjöng dom direkt på en termin :/ Men en annan fick 320 poäng, och hon har startat företag nu fan ;) Kläder av naturmaterial och bra betalda arbetare nere Indien. ;)
↗ till inläggetgj :) några planer på vad ni ska göra efter gymnasiet? :D↗ till inläggetSamma här. På båda punkterna. :DAlla MVG första året på NV. Håller tummarna för nästa. :)
↗ till inläggetgj :) några planer på vad ni ska göra efter gymnasiet?↗ till inläggetAlla MVG första året på NV. Håller tummarna för nästa. :)
Samma här. På båda punkterna. :D
Läkare kanske? Haha överraskande eller hur. :P
Inte funderat jättemycket på det. Jag kan tänka mig att vara författare, rockstjärna eller företags-VD annars. ;)
Jag hade 175 poäng om jag inte minns fel, vilket är alla g och 3 VG. Jag är nöjd för jag kom på linjen jag ville. Till mitt försvar så var skolan inte så bra. :)
Jag ska nog fortsätta läsa matte på universitet och eventuellt doktorera senare.
↗ till inläggetDu är begåvad kak'a. Själv klarade jag knappt Matte B, nu blir det ett helt år Matte C så kommer bli tufft med det.Jag ska nog fortsätta läsa matte på universitet och eventuellt doktorera senare.
↗ till inläggethaha, flahult :DJag hade 175 poäng om jag inte minns fel, vilket är alla g och 3 VG. Jag är nöjd för jag kom på linjen jag ville. Till mitt försvar så var skolan inte så bra. :)
som åttans bety innan sommaren tog jag hem två mvg och resten vg. mvg i musik och bild ;D
↗ till inlägget↗ till inläggethaha, flahult :DJag hade 175 poäng om jag inte minns fel, vilket är alla g och 3 VG. Jag är nöjd för jag kom på linjen jag ville. Till mitt försvar så var skolan inte så bra. :)
^
gick ut med 18.1 i meritvärde, 20.6 med alla meritpoäng
Kan ta och bumpa denna tråd lite
Engelska G
Hem- och konsumentkunskap G
Idrott och hälsa VG
Matematik G
Moderna språk, språkval, Spanska G
Biologi G
Fysik ***
Historia G
Samhällskunskap G
Slöjd G
Svenska G
Meritvärde 105
Betygen från början av 8an
Svenska VG
Engelska MVG
Matte VG (ska vara mer aktiv på genomgångar för MVG)
Tyska VG (mer aktiv på genomgångar för MVG)
Biologi MVG
Fysik VG (gissa vad för MVG?)
Kemi VG (japp samma här för MVG)
Slöjd G (förvånadsvärt, inte gjort ett dugg)
Idrott och Hälsa G
Hem- och konsument kunskap VG
Teknik VG
Musik G/VG (kommer inte ihåg vilket och jag vet inte vart mina betygspapper är)
Geografi G (mer aktiv på genomgångar för VG :()
Samhällskunskap VG
Historia VG
Religion VG
Kan lägga till att jag är VÄLDIGT nöjd med mina betyg, för jag lägger inte mycket tid av min fritid till skolan på prov och läxor, etc.
Fick mina första betyg i julas, 230 poäng.
Matematik - VG
Biologi - VG
Teknik - VG
Kemi - VG
Fysik - VG
Religion - VG
Samhällskunskap - VG
Historia - VG
Geografi - VG
Språk (franska) - VG
Svenska - VG
Engelska - MVG
Bild - VG
Idrott - G
Slöjd (textil) - G
Hem- och konsumentkunskap - G
Observera att vi inte läser musik i åttan på vår skitskola.