SnakeNox Skrivet 23 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2008 Hmmm.... De flesta (typ 95%) av alla som använder uberz inte ev tränar dom....... Aja , vi kör 6 pkmn [inga Uberz] Joo men deé göött. :D Bra , då kan alla börja med att skriva ner sina FC å så får vi hoppas att fler joinar josjuice, skulle vi inte köra match ellé? ja väntar asså <_< annars kan vi köra i helgen, eller på turneringen ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 (redigerat) Hmmm.... De flesta (typ 95%) av alla som använder uberz inte ev tränar dom....... Aja , vi kör 6 pkmn [inga Uberz] Joo men deé göött. :D Bra , då kan alla börja med att skriva ner sina FC å så får vi hoppas att fler joinar josjuice, skulle vi inte köra match ellé? ja väntar asså <_< annars kan vi köra i helgen, eller på turneringen ;) Jag glömde visst bort det...Men det går bra att köra när som helst (utom 13:00-16:30 idag). --------------- Jag är med i turneringen. FC: 4339 0178 4401 Redigerat 24 Maj 2008 av JosJuice Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 När ska vi köra tuneringen?I helgen eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 24 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 Vi kan börja nu , men mitt team är inte redo än :P Men ni andra kan köra sen Skriva vem som vann så sätter jag poäng Vinst 3p Lika 1p Förlust 0p Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 får man -1 poäng om man förlorar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 24 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 Nej, bara 0poäng :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 Vänta på mig!!! Jag är vid Stark Mountain just nu!!! Nu är jag vid route 226! Min mic är trasig så jag kan inte prata med er under matchen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 Jag vet inte ens hur man får reda på sin friend code :( När jag går till b1 i pkmncentret så frågar dem om jag vill veta min egen friend code och sen kommer något wi fi bla bla :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SnakeNox Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 Jag vet inte ens hur man får reda på sin friend code :( När jag går till b1 i pkmncentret så frågar dem om jag vill veta min egen friend code och sen kommer något wi fi bla bla :( de e inte så svårt, gå in på KEY ITEMS och use PAL PAD så kan du se din egen Friend code längds ned och du kan skriva in andras också :D vill du köra en match? fc 0216 0818 6507 skriv vilken tid som passar :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 26 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 Jag vet inte ens hur man får reda på sin friend code :( När jag går till b1 i pkmncentret så frågar dem om jag vill veta min egen friend code och sen kommer något wi fi bla bla :( de e inte så svårt, gå in på KEY ITEMS och use PAL PAD så kan du se din egen Friend code längds ned och du kan skriva in andras också :D vill du köra en match? fc 0216 0818 6507 skriv vilken tid som passar :lol: Han måste ansluta till Wi-Fi först. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 26 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 Jag vet inte ens hur man får reda på sin friend code :( När jag går till b1 i pkmncentret så frågar dem om jag vill veta min egen friend code och sen kommer något wi fi bla bla :( de e inte så svårt, gå in på KEY ITEMS och use PAL PAD så kan du se din egen Friend code längds ned och du kan skriva in andras också :D vill du köra en match? fc 0216 0818 6507 skriv vilken tid som passar :lol: Han måste ansluta till Wi-Fi först. Det är det jag menar men hur gör man det? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 26 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 (redigerat) Jag vet inte ens hur man får reda på sin friend code :( När jag går till b1 i pkmncentret så frågar dem om jag vill veta min egen friend code och sen kommer något wi fi bla bla :( de e inte så svårt, gå in på KEY ITEMS och use PAL PAD så kan du se din egen Friend code längds ned och du kan skriva in andras också :D vill du köra en match? fc 0216 0818 6507 skriv vilken tid som passar :lol: Han måste ansluta till Wi-Fi först. Det är det jag menar men hur gör man det? :( Gör så som du gjorde innan, och när hon frågar, välj yes. Sedan kan du behöva välja yes någon gång till. Redigerat 26 Maj 2008 av JosJuice Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg