DjLudde Skrivet 26 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 Jag vet inte ens hur man får reda på sin friend code :( När jag går till b1 i pkmncentret så frågar dem om jag vill veta min egen friend code och sen kommer något wi fi bla bla :( de e inte så svårt, gå in på KEY ITEMS och use PAL PAD så kan du se din egen Friend code längds ned och du kan skriva in andras också :D vill du köra en match? fc 0216 0818 6507 skriv vilken tid som passar :lol: Han måste ansluta till Wi-Fi först. Det är det jag menar men hur gör man det? :( Gör så som du gjorde innan, och när hon frågar, välj yes. Sedan kan du behöva välja yes någon gång till. Jag har gjort det, sen kommer man in i ett rum där man ska ansluta till något Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 26 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 Jag vet inte ens hur man får reda på sin friend code :( När jag går till b1 i pkmncentret så frågar dem om jag vill veta min egen friend code och sen kommer något wi fi bla bla :( de e inte så svårt, gå in på KEY ITEMS och use PAL PAD så kan du se din egen Friend code längds ned och du kan skriva in andras också :D vill du köra en match? fc 0216 0818 6507 skriv vilken tid som passar :lol: Han måste ansluta till Wi-Fi först. Det är det jag menar men hur gör man det? :( Gör så som du gjorde innan, och när hon frågar, välj yes. Sedan kan du behöva välja yes någon gång till. Jag har gjort det, sen kommer man in i ett rum där man ska ansluta till något Välj Yes. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 26 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 Jag vet inte ens hur man får reda på sin friend code :( När jag går till b1 i pkmncentret så frågar dem om jag vill veta min egen friend code och sen kommer något wi fi bla bla :( de e inte så svårt, gå in på KEY ITEMS och use PAL PAD så kan du se din egen Friend code längds ned och du kan skriva in andras också :D vill du köra en match? fc 0216 0818 6507 skriv vilken tid som passar :lol: Han måste ansluta till Wi-Fi först. Det är det jag menar men hur gör man det? :( Gör så som du gjorde innan, och när hon frågar, välj yes. Sedan kan du behöva välja yes någon gång till. Jag har gjort det, sen kommer man in i ett rum där man ska ansluta till något Välj Yes. Det står: Nintendi Wi-Fi Connection treats your nintendo ds game card and nintendo ds as a set.Save this nintendo ds system's nintendo wi-fi connection user information to this game card and connect to nintendo wi-fi connection? Om du tar yes så står det: Connecting to nintendo wi-fi connection... please wait a moment... Sen står det: No compatible acces point in range. Check your connection settings and try again. For help, visit www.nintendowifi.com. (51099) Det var allt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 26 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 Någon som vill köra med mig nu ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 26 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 Någon som vill köra med mig nu ?Jag skulle vilja men kan ju inte... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 26 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 Har du inte registrerat ditt internet ? Mayby thats the Problem :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 26 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 Har du inte registrerat ditt internet ? Mayby thats the Problem :P Hur gör man det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 26 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 I Main Meny så står det Nitendo Wfc Settings Sen fixar du bara så att ditt internet är registrerat i ditt ds :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 27 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2008 Den kan inte hitta internet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 27 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2008 har du trådlöst? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 27 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2008 Tydligen inte eftersom den inte hittar ngn internet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 27 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2008 Jag har trådlöst men det står ingen singnal just nu... Kan det vara därför? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg