fubbis Skrivet 22 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2008 (redigerat) Här är mina fake pokemon:my_pokemon.ppt Nu har jag oxå en spriteshop som gurragu! Nu så kommer jag inte på så många kombinationer längre så skriv högst 4 pokemon så mixar jag de+att de får vara med i mitt bildspel! Skriv vilka ni gillade best! Sötast, Coolast, Fulast och Favoriten. Har ni gjort några egna? Skika de i tråden. Vill ni ha med någon pokemon i mitt bild spel? Fråga mig! Vill ni ha någon/några i spel form? har_ingen_aning.bmp(kostar INTE fm) Kan vara bra att veta när ni tittar på bildspelet: Pokeboll: riktig pokemon TF: Transformed Form(förvanlad form) NM: Not My(inte min) 1: Första steget(utväklingen) 2: Andra steget(utväklingen) 3: Tredje steget(utväklingen) L: Legendarisk Högtalare: Klicka på den och du hör hur den låter Redigerat 16 Augusti 2008 av fubbis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rolin Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 Här är mina fake pokemon: my_pokemon.ppt ( 1.67mb ) Antal nerladdningar: 17 Skriv vilka ni gillade best! Sötast, Coolast, Fulast och Favoriten. Har ni gjort några egna? Skika de i tråden. Vill ni ha med någon pokemon i mitt bild spel? Fråga mig! Vill ni ha någon/några i spel form? Skriv lista. Pokeboll: riktig pokemon TF: Transformed Form(förvanlad form) NM: Not My(inte min) 1: Första steget(utväklingen) 2: Andra steget(utväklingen) 3: Tredje steget(utväklingen) L: Legendarisk Högtalare: Klicka på den och du hör hur den låter fattade inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 Robin vf kopierade du när man kan Citera ? Gillade Magmortar + Golem :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rolin Skrivet 27 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2008 Ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 28 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2008 Fubbis: Du kan inte ta bort bildspelet för att du ska lägg upp fighten, lägg till bildspelet igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 28 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2008 Ludde, det var bara en täkning för att jag updaterade "my pokemon" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 30 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2008 You fail. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 30 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2008 coola pokemon kunde inte bestämma mig för vilken som var bäst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 30 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2008 You fail. I know... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 DU FRÅGADE INTE MEJ OM DU FICK TA MINA POKEMONER MED I DITT BILDSPEL Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 DU FRÅGADE INTE MEJ OM DU FICK TA MINA POKEMONER MED I DITT BILDSPELInte mej heller men för mej är det ok ;) Om du inte vill ha dem där så tar han bort dem Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 2 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 Ja, du har rätt, men kan jag inte få ha med de? Om inte så säg vilka dina är så tar jag bort de! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg