JosJuice Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 Seriöst.. varför tkr ni om pokemon? det gjorde man ju när man va typ 7 år.Varför skriver du i ett Pokémon-forum när du inte gillar Pokémon? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 6 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2008 Jag tycker inte om Pokemon men jag gillar Pokemon spelen ;) Och det är ju ändå rätt kul att göra sprites Dessutom är det inget fel med att gilla pokemon, min brorsa gillade det tills han blev 13... Han sprang ju inte precis runt och skrek "I LOVE POKEMON!!!", han hållde det ganska hämligt och fick ändå typ 5 miljarder tjejer och ingen tyckte att han var töntig... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 16 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 Har upgraderat bildspelet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 Seriöst.. varför tkr ni om pokemon? det gjorde man ju när man va typ 7 år.Man får väl tycka om vad man vill hur gammal man än är! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FubbisAsisten Skrivet 16 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 kaeoger och latos :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 16 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 Vill ni ha någon/några i spel form? har_ingen_aning.bmp(kostar INTE fm) Varför står det made by fubbis? :o Och varför är det 4 gubbar från "Ben 10" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 17 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Ehm, jag hadde inget annat at göra så gag tog bara med dem. P.S Jag har gjort dem själv. kaeoger och latos :DGjorde 2:kgo.bmp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 22 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2008 (redigerat) Den länge efterlängtade... Utvecklingen av Vipyre... ...och nedgraderingen av Cobraze... Trumslag... Flamboa!!!http://img376.imageshack.us/img376/4794/flamboagk5.png Redigerat 24 Augusti 2008 av Nafrali Onödigt många radbrytningar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 22 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2008 Cool!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 22 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2008 (redigerat) Här är den ända jag gjort: Redigerat 22 Augusti 2008 av Yoshihi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gurragu Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 Deoxzy: attak form står det, hoppas verkligen att det var slarv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 23 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 Oh, sorry slarv fel :_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg