Layton Skrivet 22 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2008 Hej, asså alla säger att man kan baka cheesecake i Sims 2 men hur gör man det? Asså man får typ tvillingar då säger några! Vilket expansionspaket behöver man? Jag har fullt i matlagning! snääälla svara. hej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 23 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2008 En mod kanske? Använd google och sök... The sims 2 mod cheese cake Eller nått! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 26 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 man får inte tvillingar av att äta cheesecake Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 Under efterrätter? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 Klickar på kylen, gör, cheesecake, Khazar : Jo det får man om man äter hela.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 2 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 Men jag kan inte laga cheesecake :( Behöver man något speciellt expansionspaket för det? Jag har Julpaket Året runt Jorden runt Glitter och Glamour Hm och Djurliv! Jag har haft The Sims 2 installerat på typ fyra datorer! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 Spelet fungerar inte olika för att du installerar på olika datorer. Men skriv ett pm till dem som vet så de svarar. Det är inte säkert att de kommer tillbaka till tråden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moviemaker Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 Du har: Julpaket Året runt Jorden runt Glitter och Glamour och Djurliv. Men det som behövs är arbetsliv. Om/När du skaffar och installerar det och startar spelet trycker du på kylskåpet och gör en efterrätt, och välj cheesecake. (Kvinnan ska äta den) När hon ätit klart, försök då att göra barn. Om du lyckas med att göra barn kan jag lova dig att du kommer att få tvillingar. Jag vet inte vilka kön de kommer att få men tvillingar kommer du att få. Det funkar till 110%. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 Jag ghar fått tvillingar en gång :) fast utan cheesecake Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moviemaker Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 Jag ghar fått tvillingar en gång :) fast utan cheesecakeKlart man kan det. Men med chessecake är det självklart att det blir tvillingar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 9 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 Oj tack så jätte mycket! Den där bagaren på framsidan äter väl Cheesecake? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moviemaker Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 Oj tack så jätte mycket! Den där bagaren på framsidan äter väl Cheesecake? 1. Är du seriös? 2. Vet ej. Tror det. Kan vara nåt annat också. Du kan baka en annan grej när du installerar Arbetsliv. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg