Wendos Skrivet 22 Maj 2008 Rapport Skrivet 22 Maj 2008 Jag skickade in en Nyhet för några timmar sedan, och nu har jag fått svar. Då säger moderatorn att det är många stavfel, jag tittar igenom nyheten och ser inte ett enda stavfel. Det gör jävligt förbannad och jag vill ah ett svar varför dom inte godkänner nyheten!
maaakus Skrivet 22 Maj 2008 Rapport Skrivet 22 Maj 2008 Jag skickade in en Nyhet för några timmar sedan, och nu har jag fått svar. Då säger moderatorn att det är många stavfel, jag tittar igenom nyheten och ser inte ett enda stavfel. Det gör jävligt förbannad och jag vill ah ett svar varför dom inte godkänner nyheten! Visa vad du har skrivit i den här tråden så kan vi kolla igenom det. =)
Gäst Logfan Skrivet 22 Maj 2008 Rapport Skrivet 22 Maj 2008 Du har kanske inte använt stor bokstav och punkt? Men visa oss den så får vi kolla igenom den.
Khazar Skrivet 22 Maj 2008 Rapport Skrivet 22 Maj 2008 du har förmodligen stavat fel men du är för omogen för att se de-,-
KaramellKing Skrivet 22 Maj 2008 Rapport Skrivet 22 Maj 2008 Pm:a moderatorn som nekade det,så kan ni prata vidare då istället.
xSaaamii Skrivet 22 Maj 2008 Rapport Skrivet 22 Maj 2008 Jag skickade in en Nyhet för några timmar sedan, och nu har jag fått svar. Då säger moderatorn att det är många stavfel, jag tittar igenom nyheten och ser inte ett enda stavfel. Det gör jävligt förbannad och jag vill ah ett svar varför dom inte godkänner nyheten! Ja jag skickade in Den nyaste nyheten om cod4 Den blev Godkänd trots att jag hadde några stavfel men kolla om Källan Stämmer eller så Pm:ar Du moderatoren som nekade din nyhet.
Nafrali Skrivet 22 Maj 2008 Rapport Skrivet 22 Maj 2008 Ta det med moderatorn som nekade din nyhet, det enda du kan göra. Det hjälper inte att skapa en ny tråd.
Wendos Skrivet 22 Maj 2008 Författare Rapport Skrivet 22 Maj 2008 Du har ju 2 nya nyheter uppe nu ! :DVet, men skickade in 3. :3 Btw, moderatorn hade gjort ett misstag, så blev ett missförstånd. Lås plx.
Rekommendera inlägg