Gäst OneDream Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 ehm, vi pratar om enstaka låtar, inte bara en.. men guitar hero 3 är iaf roligt =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 spelet är bra men dom borde haft lite RAMONES låtar i spelet ocksåDet kommer vara en Ramones låt i GH4 kommer inte ihåg vad den heter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 Källa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 Jag läste det på nån sida, kommer inte ihåg vad den hete så det kan ju vara så att den fake.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 Okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 VinterNoll2 med Kent kommer vara med i Guitar Hero 4. Det kommer nog göra att jag köper det xD Andra officiella låtar är: Anouk - Good God Beatsteaks - Hail to the Freaks Coldplay - Shiver Hush Puppies - You're Gonna say yeah Lenny Kravitz - Are you gonna go my way Lost Prophets - Rooftops The Enemy - Aggro Mars Volta - L'Via L'Viaquez Michael Jackson - Beat It Radio Futura - Escuela De Calor Stuck in the sound - Toy Boy Tokio Hotel – Monsoon Lite surt att Tokio Hotel är med.. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SweetDarkness Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 Jag älskar Guitar Hero, bästa låten är 'When you were young'!^^ Spelar på medium nu. ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 Tycker faktiskt också den är bra :D The Killers - When You Were Young Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 jag tycker det suger och det är skitsvårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SweetDarkness Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 VinterNoll2 med Kent kommer vara med i Guitar Hero 4. Det kommer nog göra att jag köper det xD Andra officiella låtar är: Anouk - Good God Beatsteaks - Hail to the Freaks Coldplay - Shiver Hush Puppies - You're Gonna say yeah Lenny Kravitz - Are you gonna go my way Lost Prophets - Rooftops The Enemy - Aggro Mars Volta - L'Via L'Viaquez Michael Jackson - Beat It Radio Futura - Escuela De Calor Stuck in the sound - Toy Boy Tokio Hotel – Monsoon Lite surt att Tokio Hotel är med.. =/ Jag visste inte att Tokio Hotel skulle vara med 0,0, love them! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 VinterNoll2 med Kent kommer vara med i Guitar Hero 4. Det kommer nog göra att jag köper det xD Andra officiella låtar är: Anouk - Good God Beatsteaks - Hail to the Freaks Coldplay - Shiver Hush Puppies - You're Gonna say yeah Lenny Kravitz - Are you gonna go my way Lost Prophets - Rooftops The Enemy - Aggro Mars Volta - L'Via L'Viaquez Michael Jackson - Beat It Radio Futura - Escuela De Calor Stuck in the sound - Toy Boy Tokio Hotel – Monsoon Lite surt att Tokio Hotel är med.. =/ Detta har du fått från...? Källa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 jag tycker det suger och det är skitsvårt Vad är skitsvårt? Guitar Hero? Du skojar? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.