HaSsE93 Skrivet 22 Maj 2008 Rapport Skrivet 22 Maj 2008 Asså jag fick precis mitt xbox jag har två kobtroller jag håller inne först ena kontrollen så det blir player 1 sen tar jag andra dosan och den dosan bara blinkar hela tiden! hur ska jag göra (har 3 profiler!) Citera
xSaaamii Skrivet 22 Maj 2008 Rapport Skrivet 22 Maj 2008 Du måste hålla inne Den vita knappen framme på din xbox samtidigt som du trycker på Knappen på din kontroll Då Ansluter du din 2:a Kontroll Profilerna har inget att göra med det :D Citera
HaSsE93 Skrivet 22 Maj 2008 Författare Rapport Skrivet 22 Maj 2008 Funkar nu tackar för hjlpen Citera
HaSsE93 Skrivet 22 Maj 2008 Författare Rapport Skrivet 22 Maj 2008 Och du jag låna ett spel av en kompis sen så typ blev det en as tjock repa och jag har inte förstört något vadå kan jag få ett nytt?? JAg har hört att Xbox 360 har små problem Citera
xSaaamii Skrivet 22 Maj 2008 Rapport Skrivet 22 Maj 2008 Och du jag låna ett spel av en kompis sen så typ blev det en as tjock repa och jag har inte förstört något vadå kan jag få ett nytt?? JAg har hört att Xbox 360 har små problem Ja det beror på hur din xbox 360 står, står den lodrätt så repar den skivorna, men står den vågrätt så är det ingen risk att de repas. Nej du kan inte få ett nytt för det står redan i Boken som du får med din xbox 360 att de inte tar ansvar för skador Som xboxen orsakar. Om det inte är jätte stora skador t.ex en knäckt skiva. Citera
xSaaamii Skrivet 22 Maj 2008 Rapport Skrivet 22 Maj 2008 f*n skit ta dom Funkar inte skivan alls eller? Och vilket spel var det? Citera
HaSsE93 Skrivet 22 Maj 2008 Författare Rapport Skrivet 22 Maj 2008 Rainbow Six Vegas han blev inte sur när jag sa det men han kanske blir arg jag vette f*n vad jag ska säga.. Och ja, den funkar inte en grov grå repa i mitten. nu la jag ner mitt xbox 360 så att inte fler saker går sönder, men tykcer du jag ska köpa fläkten så jag inte få rödaringen? För den kan ju överhettas! Citera
Sidney Skrivet 23 Maj 2008 Rapport Skrivet 23 Maj 2008 (redigerat) Du menar RROD? Tror inte någon fläkt hjälper mot RROD. RROD kommer väl om det är nåt maskinfel i Xbox:et. Men det där med skivan, lämna in den på Game för 50:- så slipar de skivan så borde den funka igen. Redigerat 23 Maj 2008 av tyresö Citera
HaSsE93 Skrivet 23 Maj 2008 Författare Rapport Skrivet 23 Maj 2008 (redigerat) Tackar tänkte också lite man kan väl slipa den xD. Redigerat 23 Maj 2008 av HaSsE93 Citera
xSaaamii Skrivet 23 Maj 2008 Rapport Skrivet 23 Maj 2008 Tackar tänkte också lite man kan väl slipa den xD. Japp gör så sen så funkar den nog =) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.