Hoppa till innehåll

Kontroller


HaSsE93

Rekommendera inlägg

Och du jag låna ett spel av en kompis sen så typ blev det en as tjock repa och jag har inte förstört något vadå kan jag få ett nytt??

 

JAg har hört att Xbox 360 har små problem

Ja det beror på hur din xbox 360 står, står den lodrätt så repar den skivorna, men står den vågrätt så är det ingen risk att de repas. Nej du kan inte få ett nytt för det står redan i Boken som du får med din xbox 360 att de inte tar ansvar för skador Som xboxen orsakar. Om det inte är jätte stora skador t.ex en knäckt skiva.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Rainbow Six Vegas han blev inte sur när jag sa det men han kanske blir arg jag vette f*n vad jag ska säga..

 

Och ja, den funkar inte en grov grå repa i mitten. nu la jag ner mitt xbox 360 så att inte fler saker går sönder, men tykcer du jag ska köpa fläkten så jag inte få rödaringen?

 

För den kan ju överhettas!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du menar RROD? Tror inte någon fläkt hjälper mot RROD. RROD kommer väl om det är nåt maskinfel i Xbox:et.

 

Men det där med skivan, lämna in den på Game för 50:- så slipar de skivan så borde den funka igen.

Redigerat av tyresö
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...