Musten Skrivet 22 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2008 (redigerat) Hej, det går inte att visa bilder när jag använder FireFox, men det funkar när jag använder Internet Explorer. Jag kan se bilder som är på hemsidor, men inte bilder som är på hemsidor typ som: fuska.se/exempel.jpg. När jag försöker se såna bilder så står det alltid: Bilden "fuska.se/exempel.jpg" kan inte visas, då den innehåller fel. Och en annan sak att nämna är att sidan laddas om varannan sekund, när jag går in på en sån länk. Redigerat 22 Maj 2008 av InFlame Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 23 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2008 Tanka Flock, fungerar lika bra som FF. den är minst lika säker också. http://flock.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 23 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2008 Jag skulle helst vilja att någon hjälpte mig med mitt problem, istället för att tipsa om nåt annat program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 23 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2008 Kan oxå påpeka att detta inträffade efter att jag använt ett program som heter TuneUp Utilities. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 Då skulle nog det bästa vara att avinstallera firefox. Och installera det igen. Så kanske det fungerar som det ska. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 men gå in på TuneUp och tryck på återställ om du gjort en backup som programmet sa, annars kan du prova att installera om Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 24 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 Jag har både tryckt på återställ och installerat om, men det funkar fortfarande inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 Kan du ta ett printscreen och visa exakt vad som händer när du går till en sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 24 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 Visst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 kan du skicka en hijack this log? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 (redigerat) 1) Avinstallera firefox. 2) Gå till "C:\Documents and Settings\NAMN\Application Data", och tabort mappen mozilla. 3) Gå sedan till mappen som du senast installerade mozilla i, och tabort allt som finns kvar. Installera mozilla igen. Sen testa och kör. Redigerat 24 Maj 2008 av Desajn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 24 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 Finns ingen mapp som heter Applicaton Data. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.