Vendetta Skrivet 22 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2008 I Wii menyn så ligger alla "mappar" (som jag kallar det) i en viss ordning. Kan man på nått sätt ändra ordningen? Te.x. om jag vill ha mitt mario bros spel i mitten istället för slutet. Tacksam för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 23 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2008 Kolla igenom Wii manualen. Men jag tror inte det går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 23 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2008 Det går. Håll inne A och B samtidigt när du pekar på en kanal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 23 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2008 Det går. Håll inne A och B samtidigt när du pekar på en kanal. Kan man ta bort så man får mer plats? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 Det går. Håll inne A och B samtidigt när du pekar på en kanal. Kan man ta bort så man får mer plats? det är synd, men nej. man kan inte ta bort sakerna, men du kan göra dom"osynliga" har pekaren på en av "mapparna" sedan tryck och håll in a och b (håll in a och b hela tiden) tra mappen till pilen, ha den där tills du inte kan gå längre bort, släpp mappen där, och vipps du slipper se den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jonathan_94 Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 Alla "mappar" går att flytta förutom Disc Channel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 mappar som ni kallar de kallas kanaler-,- det finns flera sidor, du har fattat de va? sätt bara några på sida 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 mappar som ni kallar de kallas kanaler-,- det finns flera sidor, du har fattat de va? sätt bara några på sida 2 Ja eller sista, jag tror det finns fem ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 Det går. Håll inne A och B samtidigt när du pekar på en kanal. Kan man ta bort så man får mer plats? Vissa (de som inte följde med Wii:n) går att tas bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 Det går. Håll inne A och B samtidigt när du pekar på en kanal. Kan man ta bort så man får mer plats? Vissa (de som inte följde med Wii:n) går att tas bort. Hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 (redigerat) Det går. Håll inne A och B samtidigt när du pekar på en kanal. Kan man ta bort så man får mer plats? Vissa (de som inte följde med Wii:n) går att tas bort. Hur? Minns inte riktigt. Redigerat 25 April 2009 av JosJuice Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xnx Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 I Wii menyn så ligger alla "mappar" (som jag kallar det) i en viss ordning. Kan man på nått sätt ändra ordningen? Te.x. om jag vill ha mitt mario bros spel i mitten istället för slutet. Tacksam för svar. Det går, har sett flera som har ändrat sina mappar så, läs intruktionsboken så stor det nog där hur man gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.