Musten Skrivet 26 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 Det går. Håll inne A och B samtidigt när du pekar på en kanal. Kan man ta bort så man får mer plats? Vissa (de som inte följde med Wii:n) går att tas bort. Hur? Suck... Wii Options > DATA (typ) > Wii Channels. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 26 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 Det går. Håll inne A och B samtidigt när du pekar på en kanal. Kan man ta bort så man får mer plats? Vissa (de som inte följde med Wii:n) går att tas bort. Hur? Suck... Wii Options > DATA (typ) > Wii Channels. Hur ska jag kunna veta det då!? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 26 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 Det går. Håll inne A och B samtidigt när du pekar på en kanal. Kan man ta bort så man får mer plats? Vissa (de som inte följde med Wii:n) går att tas bort. Hur? Suck... Wii Options > DATA (typ) > Wii Channels. Hur ska jag kunna veta det då!? <_< Läs manualen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 28 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2008 Det går. Håll inne A och B samtidigt när du pekar på en kanal. Kan man ta bort så man får mer plats? Vissa (de som inte följde med Wii:n) går att tas bort. Hur? Suck... Wii Options > DATA (typ) > Wii Channels. Hur ska jag kunna veta det då!? <_< Läs manualen? Palla.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 28 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2008 Det går. Håll inne A och B samtidigt när du pekar på en kanal. Kan man ta bort så man får mer plats? Vissa (de som inte följde med Wii:n) går att tas bort. Hur? Suck... Wii Options > DATA (typ) > Wii Channels. Hur ska jag kunna veta det då!? <_< Läs manualen? Palla.. ni e visst lite bpläuböjjöjpläöbäböäb päpbvöäbvcbö Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 28 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2008 Det går. Håll inne A och B samtidigt när du pekar på en kanal. Kan man ta bort så man får mer plats? Vissa (de som inte följde med Wii:n) går att tas bort. Hur? Suck... Wii Options > DATA (typ) > Wii Channels. Hur ska jag kunna veta det då!? <_< Läs manualen? Palla.. Bläddra några sidor i ett häfte på typ 100 sidor? Gud så jobbigt, väger du ett halvt ton eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 29 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2008 Nej men varför ska jag behöva radera när jag har massa plats kvar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 29 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2008 Nej men varför ska jag behöva radera när jag har massa plats kvar?Du frågade ju. -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 29 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2008 När jag ändå tittade ämnet så kan det ju vara bra att veta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.