Smaragd Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 Jag har faktitskt läst att den ska komma en som heter GBAS... kommer ente ihåg var memn jag vet att det ska komma precis som Game Cub nexus!!! (den kommer nästa år!!) och vem ska köpa pokémon fire red eller leaf green??? kommer nånstans april maj nästa år.... jag ska köpa leaf green!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 23 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 jaha, ok va trevligt har du nån bild på den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 Det ska inte komma någon GBAAS.. den heter GBADS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 jaha, ok va trevligt har du nån bild på den? jag hittade ingen sa jag ju!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 23 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 ok sry missade det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 jaja.. gör inget... men jag ska försöka hitta en nån gång..... kommer väll en kan jag tro... (om ett tag..) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 23 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 skulle vara coolt!! :P isåfall ska jag nog köpa den!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg