Hoppa till innehåll

Hoppa Längre Hur?


Rekommendera inlägg

Hejsan, jo jag har letaf efter skript så att man kan, eller att man har bunnyjump* eller typ så att man hoppar längre.

Jag har läst att man ska skriva nått i consolen ooch jag har testat en massa olika skripter utan framgång.

Så skulle ni kunna hjälpa mig, alltså hur jag ska göra för att kunna hoppa längre.

Och man kan väll inte bli bannad av sådant?

 

/Counter Strike: source.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vet inte till CSS, men jag vet till 1.6. Det kanske funkar på CSS också... Gå in på darkcheats.org tryck Counter-Strike Source och ta ett fusk där det står bunnyhop med. Sen laddar du ner fusket och startar det och sen CSS eller tvärtom. Btw, det finns fusk som kostar, men det brukar stå att man måste vara medlem eller nåt sånt då.

 

Det brukar stå hur man gör för att använda eller starta fusket liksom. :D

Redigerat av ThaNooB
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har testat på bunnyjump på cs:s förr det var en snubbe som kunde det där. Så jag skapade egen server med kommandona som gör det lättare att lära sig det på.

 

Kommandon:

 

sv_gravity 600

sv_accelerate 10

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har testat på bunnyjump på cs:s förr det var en snubbe som kunde det där. Så jag skapade egen server med kommandona som gör det lättare att lära sig det på.

 

Kommandon:

 

sv_gravity 600

sv_accelerate 10

När jag har skrivit det, eller startar en egen server, så då gör jag likadant som HooRai sa, att man trycker på D och drar musen till höger o.s.v.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har testat på bunnyjump på cs:s förr det var en snubbe som kunde det där. Så jag skapade egen server med kommandona som gör det lättare att lära sig det på.

 

Kommandon:

 

sv_gravity 600

sv_accelerate 10

När jag har skrivit det, eller startar en egen server, så då gör jag likadant som HooRai sa, att man trycker på D och drar musen till höger o.s.v.

 

Ja det gör du.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...