Zorro Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 vem har det? den e ju grym lyssnar på den jätteofta! jag älskar alla låtar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 fick den på julafton :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 Pappa köpte den på en affär men jag tycker han är ganska bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 jag har den är rätt bra=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 24 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 vilka låtar tycker ni e bäst? jag tycker: Vilket håll du än går, Om du bara vill, På promenad genom stan, Sakta mina steg, Tycker om när du tar på mig, Spegelboll, Här kommer alla känslorna (på en och samma gång) och Mazarin! nästan alla typ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 Här kommer alla känslorna och På en promenad i stan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.