Khazar Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 (redigerat) om man använder itunes och har ställt in så att andra ska se vad man lyssnar på så är namnet på artisten till höger, och namnet på sången på vänster sida, men det är tvärtom med winamp, varför? Redigerat 24 Maj 2008 av Khazar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 Det kan ha att göra med vilket programs som används. Vissa program kanske är så att artist namnet blir på höger, ett annat program gör så att den kommer på vänster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 24 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 mm, men går de att ändra på något sätt? de ser mobbat ut att ha de som jag har :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 (redigerat) mm, men går de att ändra på något sätt? de ser mobbat ut att ha de som jag har :(Nejda, så är det på min mobil, då står artist namnet på vänster sida, på min stereo så är artist namnet på höger, kollade precis :) Och nej det går nog inte att ändra. Redigerat 24 Maj 2008 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 24 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 ok coolt, de här kanske är nya modet? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 (redigerat) I alla andra program. Och MP3spelare/Mobiler/Radio har det nästan alltid vart *artist* - *låt* Det är iTunes som är mobbat. Redigerat 24 Maj 2008 av Overkill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillasyst3r Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 det går iaf ändra på winamp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TecWizard Skrivet 26 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 Det är väll bara att ändra vilken ordning du har det i spellistan eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 27 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2008 mm, men går de att ändra på något sätt? de ser mobbat ut att ha de som jag har :(Men stackars dig? live with it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.