timi3 Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 Några killar i min klass fjantar sig, asså. Ska man hänga på eller bara tycka det är töntigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 tycker du det är rolig att ''fjanta'' så är det bara att hänga på :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 Några killar i min klass fjantar sig, asså. Ska man hänga på eller bara tycka det är töntigt?Vad anser du att det för nåt betéende? Fjantigt eller roligt?Om du tycker att det är löjligt så fortsätter du att tycka det men tycker du att det är roligt så hänger du med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
timi3 Skrivet 26 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 Liksom, hänger jag ej med dom blir jag typ utstött :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 26 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 Vill du va en fjant, så blir du det. No Pain, No Gain. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 27 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2008 Liksom, hänger jag ej med dom blir jag typ utstött :PDet är väll inget fel med att hålla sig för sig själv eller? Och blir du utstött för att du inte är med, så är det nog inte lämpliga vänner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 27 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2008 Men oh my god asså. Fjanta om du tycker det är kul, annars inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 3 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2008 Några killar i min klass fjantar sig, asså. Ska man hänga på eller bara tycka det är töntigt? Fråga dig själv inte andra, jubelidiot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 Ironiskt om man tänker efter egentligen. Man blir populär igenom att vara en tönt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Lev så att du inte ska behöva ångra någonting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ROBLOX Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 när du menar fjantig menar du typ att dom skriker och svär och sånt eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 (redigerat) . Redigerat 21 Juli 2015 av TheExecutor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.