💬
Logga in
Fuska.se

Skolans Mat!

348 svar · startad

↗ till inlägget

Det kanske var gurka i den. Förklarade lite för min klass för ett tag sen, att de inte alls ska klaga så uselt som ni har det.

Det är ju bara så att 99% av alla personer som skrivit här överdriver extremt.

13 May 2009

Det var fisk idag som det är 1 gång varje vecka.

Go mat idag.

Kyckling, Ris med nån orientalisk sås. <3

↗ till inlägget

Go mat idag.

Kyckling, Ris med nån orientalisk sås. <3

f*n va gott :o

Ya, sjukt gott. För de mesta e maten god. Jag e ju i matrådet, så jag är owner in charge ;D Jag skäller alltid på mattanterna och hon mathönan som e boss över skolmaten eller nåt ;D

21 May 2009

Vet inte om jag skrivit redan men min skolmat e nyttig, äcklig men håller i alla fall alla feta människor borta =/

Händer att det ibland är god mat. Men annars är det skitäcklig mat.

Vi har typ nåt djungeltema på vår skola, vi fick pannkakor med kardemumamsocker och fruktsallad. Dom kallade det Tarzans tungpannkakor! ;:

vi hade kalkon schnitzel med ris och söt sur sås i går det va rätt gott

24 May 2009

Jag tycker skol-maten är sådär. En sak jag hatar är att på min skola får vi bara hamburgare en gång om året.

26 May 2009

Det smakar plast.

↗ till inlägget

Jag tycker skol-maten är sådär. En sak jag hatar är att på min skola får vi bara hamburgare en gång om året.

I min skola har dom aldrig haft hamburgare >_>'
28 May 2009
↗ till inlägget

Det smakar plast.

Särskilt potatisen. Den är typ insvept i plast eller något som de sedan tar bort, och det händer att det ligger en plastbit eller två i potatisen.
1 Jun 2009
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Det smakar plast.

Särskilt potatisen. Den är typ insvept i plast eller något som de sedan tar bort, och det händer att det ligger en plastbit eller två i potatisen.

Hmm...deja vu :lol: .

Man skulle satsa mer pengar på skolmaten nu, någon som märkt av det?

Själv har jag faktist gjort det och jag tycker maten är mycket bättre nu.

2 Jun 2009

Jag kan aldrig äta mig mätt på skolan, fyfan det är så äckligt. Det kanske är skolans fel att jag är spinkig.

Eller att du är en kräsen stropp.

8 Jun 2009
↗ till inlägget

Eller att du är en kräsen stropp.

Eller att jag inte äter det för att varje dag är det plastbitar i maten, mjölken smakar surt och matpersonalen är dessutom rätt så otrevliga.

Fast ibland är det jävligt gott (ibland).

15 Jul 2009
↗ till inlägget

Det ända som är gott i våran matsal är vattnet..

Våran mat smackar inte bra asså dessutom så är vi sist att äta då fick vi ibland rester det tycker jag är dåligt vet inte va ni tycker :angry:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in