Gäst DarkLight Skrivet 20 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2010 Den vi får i skolan är väl sådär. Vissa dagar god, andra dagar vill man bara spy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst SaintsRow2 Skrivet 21 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2010 (redigerat) på min skola så får vi hyfsad go mat iallafall men ibland när jag kommer så är maten slut :lol: :P Redigerat 21 Januari 2010 av SaintsRow2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 21 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2010 En delikatess. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 23 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2010 Bättre än hemma :D stena restaurang Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
4dd3aCiD Skrivet 26 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2010 Rätt okej. Fast biffen är inte någon höjdare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 27 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2010 Vi har Sodexo som vår ''matlagare''. De skriver till föräldrarna att de har en färsk grönsaksbuffé men te.x tomaterna smakar tobak! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 27 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2010 Vi har Sodexo som vår ''matlagare''. De skriver till föräldrarna att de har en färsk grönsaksbuffé men te.x tomaterna smakar tobak!Tomacco? (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 27 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2010 Vi har nya snubbar så vi får restaurang mat och tillgång att äta på stan en gång om året eller om vi är på stan med skolan. :D Pizza idag när de andra i sundsvall fick pyttipanna // fisk. :o I måndags fick vi chicken nuggets som inte var plastiga och smakade hur gott som helst. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maki Skrivet 27 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2010 Jo, den är helt okej. Dock lite mycket köp mat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 27 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2010 Idag så hällde jag faktiskt upp lite soppa* för att smaka och låtsas att jag nästan tyckte att det var god. Så jag tog en gaffel också och skulle plocka makaroner med så lite sås som möjligt, men de smakade mjöl så det var inte lönt. Åt ett knäckebröd. Maten var bättre på mellanstadiet. :( *röd sörja med mjöliga makaroner, majs och typ bönor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 4 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2010 (redigerat) Vi har Sodexo som vår ''matlagare''. De skriver till föräldrarna att de har en färsk grönsaksbuffé men te.x tomaterna smakar tobak!Tomacco? (: Yeap, lol Redigerat 4 Februari 2010 av Erram Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaki Skrivet 4 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2010 Den är absolut inte god, men den är okej. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.