jonathan_94 Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Såg en film på youtube där de sa att skolmaten kostade 6:90 kr/portion på en skola i Norrköping. Inte konstigt att maten är av dålig kvalitet, kattmat är ju bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saljerdiablo Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Såg en film på youtube där de sa att skolmaten kostade 6:90 kr/portion på en skola i Norrköping. Inte konstigt att maten är av dålig kvalitet, kattmat är ju bättre.det är f*n bra ? min syrras ligger på 5 något och vår ligger på strax under. .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Såg en film på youtube där de sa att skolmaten kostade 6:90 kr/portion på en skola i Norrköping. Inte konstigt att maten är av dålig kvalitet, kattmat är ju bättre.det är f*n bra ? min syrras ligger på 5 något och vår ligger på strax under. .. Att ert är sämre betyder inte att deras är bra. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Vår skolmat ligger på typ 13kr/portion men endå så är maten värdelös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Våran ligger på 5 spänn och är oätbar -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Det skulle f*n va skit bra om vi fick ta med egen mat till skolan. Typ 1 gång per vecka är det god mant annars : SKIITTTTT!!! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 salt, salt o mer salt vi blir f*n saltförgiftade och uttorkade av j*vlarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 salt, salt o mer salt vi blir f*n saltförgiftade och uttorkade av j*vlarna Snart inför de avgiftsbelagd dricka och då j*vlar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Ni ska veta att per portion i fängelset ligger på 56kr ungefär, frågade en ledamot i riksdagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 6 April 2009 Rapport Dela Skrivet 6 April 2009 Det skulle f*n va skit bra om vi fick ta med egen mat till skolan. Typ 1 gång per vecka är det god mant annars : SKIITTTTT!!! :angry: Då har ni det bättre än min vi har det typ varannan vecka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jonathan_94 Skrivet 6 April 2009 Rapport Dela Skrivet 6 April 2009 Ni ska veta att per portion i fängelset ligger på 56kr ungefär, frågade en ledamot i riksdagen.Som man säger: bättre mat i fängelset än i skolan.Och vårann mat går på ca 25 kr(vi fick ca 25kr/dag i handpenning vid prao i stan). Men den är ändå ganska dålig oftast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 6 April 2009 Rapport Dela Skrivet 6 April 2009 Det är en anda att maten SKA vara äcklig tycker jag, iaf på skolan. Vår är duglig som mat, man blir mätt, får ta hur mycket man vill. Ja, lite okryddad, men då ber man om en krydda..Jag tycker inte det är något fel på våran mat iaf ;p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.