xSaaamii Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 Jag satt och spelade five och fick ca 50.000 Poäng. Men när jag skulle submita Så står det " Your score was not saved please get an Hier score then 0 " Kan någon fixa det bugget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 Haha,den var rolig. Nej men seriöst PM:a admin så ska det nog fixa sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 26 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 Okej tack :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 27 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2008 Haha,den var rolig. Nej men seriöst PM:a admin så ska det nog fixa sig. Vad jag vet så är det ju inte admin som tar hand om spelen. Det är en tjänst från någon annan sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 28 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2008 Haha,den var rolig. Nej men seriöst PM:a admin så ska det nog fixa sig. Vad det för roligt med det..?Och som Firecracker sa så är det nog andra sidor som gjort spelen. Men kanske admin kan ta hand om highscoren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 28 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2008 Japp Ska skicka PM och se om det fixar sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.