Khazar Skrivet 30 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2008 En gång i veckan så är det hemkunskap i min klass. I min skola så finns det ingen hemkunskaps-lokal så vi får cykla eller gå 8 kilometer till en annan skola. Dom har 2 lokaler på den skolan där man får arbeta så det blir ju hälften i den ena och den andra halvan i den andra. Men våran lärare vbar sjuk och dom hade ingen vikarie så vi fick sitta i ett fritidsrum i 2 timmar tillsammans med 9:orna. Den andra halvan fick ha hremkunskap som vanligt. WTF! Varför får vi inte gå hem när vi ändå inte har nått att göra. var det er sista lektion? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tewhaten Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 MÅNDAG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 (redigerat) Torsdagar, jag börjar 08.00 och slutar 15.30 och har en massa tråkiga lektioner. Matte 80min SO 80min Engelska Fördjupning Svenska Redigerat 24 Augusti 2008 av intro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 lagdagen, sitt vid nått j*vla dötråkigt bad hela dan med massa inkompetanta ungar som spelar brännboll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SweetDarkness Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 Onsdagarna var hemska, HEMSKA! D;;; Vi hade många långa lektioner och slutade ca. 15.40... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2008 När jag gick på gymnasiet var måndagar i ettan det värsta: 08.00 - 13.30 - FEM och en halv timma med Matte. 14.30 - 16.30 - Två timmar svenska. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 15 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2008 Måndag: Första dagen efter hälgen. Längst i från hälgen. Musik.. tråkigt.. Matte... Engelska.. tråkiga ämnen. Du spelar ju gitarr och så, då borde du väl gilla musik? (Om jag inte är helt fel ute nu :P ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 15 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2008 Alla skoldagar är väl tråkiga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 15 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2008 Måndag: Första dagen efter hälgen. Längst i från hälgen. Musik.. tråkigt.. Matte... Engelska.. tråkiga ämnen. Du spelar ju gitarr och så, då borde du väl gilla musik? (Om jag inte är helt fel ute nu :P ) Jo men vi gjorde alltid nå himla papper och fick aldrig spela.. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 15 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2008 vet inte riktigt ska ju börja i femman på måndag men förut va det tisdag nåt j*vla svenska eller nåt sen slöjd(vår lärare är cp störd typ) sen liksom 2 timmar i skogen eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 15 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2008 När jag gick på gymnasiet var måndagar i ettan det värsta: 08.00 - 13.30 - FEM och en halv timma med Matte. 14.30 - 16.30 - Två timmar svenska. :) Jag ser inte det negativa. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 Fyf*n, matte i 5 timmar. Jag hatar matte, hur stod du ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.