Zorro Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 vvem har alla stjärnor och hur får man alla stjärnor?? skitsvårt tycker jag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 det är lätt.. man e ju bäst :P nej men det är ganska enkelt faktiskt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 21 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 skulle du kunna ge mig en lista på var alla finns ele e det för svårt, mästaren? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 det är inte svårt bara jobbigt att skriva alla. försökte hitta ngn guide men gick inte ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 Hej! Jag har alla stjärnor, men jag kan inte förklara alla :( . En får du om du klarar en bara som du ska flyga genom luftringar, du låser upp banan genom att titta upp i taket när du står i ringen vid slottets ingång. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 Jag har också alla stjärnor.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 jag me...du kan ju prova med att läsa vad uppdragen heter när du ska välja stjärna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 Jag har alla! Det är kul att prata med Yoshi när man har dom! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 24 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 Hej! Jag har alla stjärnor, men jag kan inte förklara alla :( . En får du om du klarar en bara som du ska flyga genom luftringar, du låser upp banan genom att titta upp i taket när du står i ringen vid slottets ingång. det var det du visade för mig en gång va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 Ja, det var det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 visade?? hur då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 24 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 han kom hem till mig en gång coh visade hur man kom till den där stjärnan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg