Gäst InTech Skrivet 26 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 genom sms? det verkar så, om man inte lyckas. alltså dör, och startar om genom mobilen, tappar man pengar då? eller är det bara roman som tar pengar, men så mycket pengar behöver han väl inte :o? (20.000) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 26 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 genom sms? det verkar så, om man inte lyckas. alltså dör, och startar om genom mobilen, tappar man pengar då? eller är det bara roman som tar pengar, men så mycket pengar behöver han väl inte :o? (20.000) (GTA4 den som inte vet) Jag kollade också på det engång. Jag fick tillbaka pengarna sedan när jag startade om genom mobilen. Ingen aning om Roman tar pengar från en :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 26 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 Om man dör så kostar det ju att få vård. Men om du inte dör så förlorar du inga pengar. I USA kostar det ju med vård så... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg