Trips Skrivet 26 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 Tycker det skulle vara skönt om man bara skulle kunna få fuskarank och fm för högst t.ex 7 inlägg per dag. Så slipper vi massa onödiga inlägg som folk bara skriver för att få högre rank och fm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 Inte bra för sånna som sitter och geekar fuska.se hela dan... Visst är det jobbigt med sånna som bara vill ha fm och fuskarank, man ska vara medlem på fuska för att hjälpa andra, fråga om hjälp och chatta i gruppforum och så Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 26 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 Bra funktion.... om man ville att forumet skulle bli ännu mer inaktivt, som jag inte vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 26 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 Bra funktion.... om man ville att forumet skulle bli ännu mer inaktivt, som jag inte vill Så du vill hellre att det spammas sönder av personer som bara bryr sig om rank och fm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 Det är bättre än att ingen skriver här alls ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 26 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 Så alla skulle sluta skriva eftersom de inte fick mer fuskarank än för 7 inlägg per dag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 26 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 (redigerat) Om det var så, så skulle "de" väl bara spamma lite varje dag, är det bra? Då vore det väl bättre att helt ta bort fuskaranken? Nej, det funkar som det är. Redigerat 26 Maj 2008 av Famine Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 26 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 Vad är bättre än ett aktivt forum? Jag skriver en hel del i forumet, men det är vettiga inlägg, varför ska alla seriösa drabbas av att spammare förstör forumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 26 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 Varför inte avskaffa skiten bara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 26 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 Varför inte avskaffa skiten bara?Precis. Vad har vi det för ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 27 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2008 För att du skulle alla kunna tro att detta var mitt första inlägg, det är bra med fuskarank/fm men det är inte bra med sånna som spammar för att få det och detta är ingen bra lösning på att bli av med dem tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 27 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2008 Tycker hällre att man ska ska ha hårdare regler på onödiga trådar och onödiga svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.