Hoppa till innehåll

Begränsad Fuskarank Och Fm För Varje Dag


Trips

Rekommendera inlägg

Gillar inte idén, har man något vettigt att skriva ska man inte hindras av någon slags gräns.

 

Ser ni spaminlägg så anmäl så tar vi hand om det.

 

Dessutom är det väl lite roligt med FR och FM, FM hjälper folk få avatarer med mera och köpa saker till presentationen med mera. FuskaRanken visar hur aktiv man är och hur mycket man lagt ner på sidan kan man säga. Ingen idé att avskaffa, som jag redan sagt, spammare straffas.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst TheWho

Varför inte avskaffa skiten bara?

Precis, inför ett REP system istället, då postas det vettigare inlägg eftersom att man måste skriva nödvändiga och hjälpsamma inlägg.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gillar inte idén, har man något vettigt att skriva ska man inte hindras av någon slags gräns.

 

Ser ni spaminlägg så anmäl så tar vi hand om det.

 

Dessutom är det väl lite roligt med FR och FM, FM hjälper folk få avatarer med mera och köpa saker till presentationen med mera. FuskaRanken visar hur aktiv man är och hur mycket man lagt ner på sidan kan man säga. Ingen idé att avskaffa, som jag redan sagt, spammare straffas.

Exakt, Fuskaranken och Fuskamynt gör forumet roligare.

Har aldrig sett ett forum utan rank iallafall ;).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gillar inte idén, har man något vettigt att skriva ska man inte hindras av någon slags gräns.

 

Ser ni spaminlägg så anmäl så tar vi hand om det.

 

Dessutom är det väl lite roligt med FR och FM, FM hjälper folk få avatarer med mera och köpa saker till presentationen med mera. FuskaRanken visar hur aktiv man är och hur mycket man lagt ner på sidan kan man säga. Ingen idé att avskaffa, som jag redan sagt, spammare straffas.

Exakt, Fuskaranken och Fuskamynt gör forumet roligare.

Har aldrig sett ett forum utan rank iallafall ;).

 

Rank är okej enligt mig, men mynt är bara onödigt... Med avatarer skulle man bara kunna göra gratis avatarer åt varandra, istället för att kräva vinstpengar. Presentationen bör ju gå att ändra lite hur man vill utan att köpa massa föremål för låtsaspengar. Ser inget syfte med det. Fuskamynt är bara onödigt. Även om det är en kul grej fyller det ändå ingen funktion, det skulle vara lika bra utan.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...