Raptomex Skrivet 27 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2008 Varför inte avskaffa skiten bara?Tas ranken & Fuskamynten bort, så blir detta forum likadant som när wildness försvan på Runescape. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 27 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2008 (redigerat) . Redigerat 21 Juli 2015 av TheExecutor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 27 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2008 Jag håller helt med RHCP. Ha kvar FM och FR och in med strängare regler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 27 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2008 Vi andra borde nog skärpa oss också .. Vi borde anmäla mer istället för att klaga. Man får ju trots allt ingen tillsägelse eller varning om man råkar anmäla fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 27 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2008 Gillar inte idén, har man något vettigt att skriva ska man inte hindras av någon slags gräns. Ser ni spaminlägg så anmäl så tar vi hand om det. Dessutom är det väl lite roligt med FR och FM, FM hjälper folk få avatarer med mera och köpa saker till presentationen med mera. FuskaRanken visar hur aktiv man är och hur mycket man lagt ner på sidan kan man säga. Ingen idé att avskaffa, som jag redan sagt, spammare straffas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 27 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2008 Varför inte avskaffa skiten bara?Precis, inför ett REP system istället, då postas det vettigare inlägg eftersom att man måste skriva nödvändiga och hjälpsamma inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 27 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2008 Gillar inte idén, har man något vettigt att skriva ska man inte hindras av någon slags gräns. Ser ni spaminlägg så anmäl så tar vi hand om det. Dessutom är det väl lite roligt med FR och FM, FM hjälper folk få avatarer med mera och köpa saker till presentationen med mera. FuskaRanken visar hur aktiv man är och hur mycket man lagt ner på sidan kan man säga. Ingen idé att avskaffa, som jag redan sagt, spammare straffas. Exakt, Fuskaranken och Fuskamynt gör forumet roligare.Har aldrig sett ett forum utan rank iallafall ;). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 27 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2008 Gillar inte idén, har man något vettigt att skriva ska man inte hindras av någon slags gräns. Ser ni spaminlägg så anmäl så tar vi hand om det. Dessutom är det väl lite roligt med FR och FM, FM hjälper folk få avatarer med mera och köpa saker till presentationen med mera. FuskaRanken visar hur aktiv man är och hur mycket man lagt ner på sidan kan man säga. Ingen idé att avskaffa, som jag redan sagt, spammare straffas. Exakt, Fuskaranken och Fuskamynt gör forumet roligare.Har aldrig sett ett forum utan rank iallafall ;). Rank är okej enligt mig, men mynt är bara onödigt... Med avatarer skulle man bara kunna göra gratis avatarer åt varandra, istället för att kräva vinstpengar. Presentationen bör ju gå att ändra lite hur man vill utan att köpa massa föremål för låtsaspengar. Ser inget syfte med det. Fuskamynt är bara onödigt. Även om det är en kul grej fyller det ändå ingen funktion, det skulle vara lika bra utan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 28 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2008 Jag tycker det är bra som det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.