Hoppa till innehåll

En Ny Regel Borde Skapas.


Rekommendera inlägg

Hej hej.

Jag är ganska irriterad över en grej i detta forum.

I Fuskamynt forumet så startas det en hel del trådar om att dom vill ha en avatar eller liknande.

Jag har ställt upp på ca 7 tävlingar, 5/7 trådar kollas inte ens utav tråd skaparen.

D.v.s att ingen vinner i den tävlingen eftersom att skaparen inte bryr sig om tråden.

Så jag tycker att en ny regel borde skapas, att om man skapar en tävling om att man söker en avatar, då om jag är den sista som skickad in en bild och han är nöjd med den, sen så går det en vecka utan att nån skickar in, eller att skaparen utser en då borde man kunna anmäla honom för det.

 

Jag kanske är ensam om detta förslag men, jag är nog inte ensam, vi tar ett exempel;

En startar en tråd om att han vill ha en banner, och han betalar 1000 Fuskamynt, du är den endaste som skickar in bidrag och han säger att du leder stort, och vinner om ingen annan skickar in. En vecka går utan att nån annan skickar in bidrag, och tråd skaparen har inte heller kollat tråden eller utsett dig till vinnare. Två veckor blir till månader.

Sen är tråden bortglömd. Skulle inte det vara lite surt om du hade lagt ner timmar på en endaste bild, men vinner ändå inte.

 

Kortfattat-En ny regel som gör att blir en tävling inaktiv så att ingen har utsetts eller nån skickar in bidrag, då ska man kunna anmäla tråden för, ja den regeln, som gör att tråd skaparen får en varning, eller att admin tar den summan Fuskamynt av honom och ger till den som leder. Och om tråd skaparen har sagt att han ger 1000 FM till vinnaren, och han har bara 800 FM när admin tar av honom så får man minus FM. Så vad tycker ni?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker att man inte ska få en varning för det där. Jag förstår att man blir sur om man lagt ner timamr på en bild. Då är det bättre att det står någonstans bland reglerna eller när man blir medlem. Att deltagande i avatartävlingar och dylikt sker på egen risk. Men att ge varning för något sånt tycker jag inte är så farligt. Vi pratar ju inte om riktiga pengar. Men om personen som har tävlingen använder avataren utan att ge fuska mynt då tycker jag man kan få en varning eller något sådant.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, men det kan ju vara så att användaren fått en varning eller nåt och glömt bort tråden under det. Men annars är det ett bra förslag.

Man kan skicka Fuskamynt även om man är varnad.

 

Och kanske inte en varning, men jag skrev ju att fuskamynten tas av tråd skaparen, och ger till, ja vinnaren eller den som leder.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, men det kan ju vara så att användaren fått en varning eller nåt och glömt bort tråden under det. Men annars är det ett bra förslag.

Man kan skicka Fuskamynt även om man är varnad.

 

Och kanske inte en varning, men jag skrev ju att fuskamynten tas av tråd skaparen, och ger till, ja vinnaren eller den som leder.

 

Jo men den kanske inte är inne på fuska medans den är varnad
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst TheWho

Bra idé, men inte f*n ska han få en varning. Behöver inte vara hans fel att han glömt den eller glömt att han ska åka bort i 2 veckor innan han gjorde den.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...