Hoppa till innehåll

Idrott

Gäst Frozen star

Rekommendera inlägg

Gäst Frozen star
Skrivet (redigerat)

hur ofta tvingar er gymnastiklärare er att dansa. Vi gör det nästan hela tiden :( :angry: men vår gymnastiklärare är ändå snäll. ;)

Redigerat av babba
Gäst Soffan
Skrivet

I 6:an så dansade vi nästan hela tiden! Tråkigt.. Men nu gör vi det itne längre :D

Gäst Golden Star
Skrivet

som tur är behöver vi inte göra det!! :lol: vi gjorde det bara en gång i sexan men då var det frivilligt! :rolleyes:

Gäst Soffan
Skrivet

Vi blev tvingade att dansa på ett ställe som heter Valhall. Och man blev tvingad att dansa med skummisar från andra skolor. :angry:

Stackars dig!

Men när jag gick i 3:an lr 4:an så dansade jag frivilligt och då tyckte jag det var kul :D

Skrivet

hur ofta tvingar er gymnastiklärare er att dansa. Vi gör det nästan hela tiden :( :angry: men vår gymnastiklärare är ändå snäll. ;)

Vi hade det i 3:an eller 4:an med nån annan skola.det var as tråkigt.vi typ hade det i en annan gympasal.
Gäst Frozen star
Skrivet

I 6:an så dansade vi nästan hela tiden! Tråkigt.. Men nu gör vi det itne längre :D

du har tur som slipper dansa "Tarzan och Jane"-dansen.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...