Gäst Frozen star Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 (redigerat) hur ofta tvingar er gymnastiklärare er att dansa. Vi gör det nästan hela tiden :( :angry: men vår gymnastiklärare är ändå snäll. ;) Redigerat 22 Mars 2004 av babba Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 I 6:an så dansade vi nästan hela tiden! Tråkigt.. Men nu gör vi det itne längre :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 som tur är behöver vi inte göra det!! :lol: vi gjorde det bara en gång i sexan men då var det frivilligt! :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
son-johan Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 Vi gör det en gång per termin. Som tur var så var jag sjuk förra gången Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 Vi har gjort det i fredags fredan före den och nu på fredag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 Vi blev tvingade att dansa på ett ställe som heter Valhall. Och man blev tvingad att dansa med skummisar från andra skolor. :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 Vi blev tvingade att dansa på ett ställe som heter Valhall. Och man blev tvingad att dansa med skummisar från andra skolor. :angry: Stackars dig!Men när jag gick i 3:an lr 4:an så dansade jag frivilligt och då tyckte jag det var kul :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 Jag(5:a) Får dansa med antagligen en 5:a, 4:a eller 3:a Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 hur ofta tvingar er gymnastiklärare er att dansa. Vi gör det nästan hela tiden :( :angry: men vår gymnastiklärare är ändå snäll. ;) Vi hade det i 3:an eller 4:an med nån annan skola.det var as tråkigt.vi typ hade det i en annan gympasal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 Hej! Vi har aldrig dansat i skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.B.K Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 vi gör det en gång/termin men det är bara att dansa så blir det överstökat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozen star Skrivet 29 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 I 6:an så dansade vi nästan hela tiden! Tråkigt.. Men nu gör vi det itne längre :D du har tur som slipper dansa "Tarzan och Jane"-dansen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.