Gäst Frozen star Skrivet 29 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 vi gör det en gång/termin men det är bara att dansa så blir det överstökat ni alla har tur. jag tvingas dansa nästan varje lektion. :angry: :angry: :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 29 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 Vi dansar nån rysk folkdans *spyr* tre gånger per termin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rex92 Skrivet 29 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 hur ofta tvingar er gymnastiklärare er att dansa. Vi gör det nästan hela tiden :( :angry: men vår gymnastiklärare är ändå snäll. ;) Samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 29 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 Vi dansar nån rysk folkdans *spyr* tre gånger per termin Vad är det för dans :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 29 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 Vi dansar nån rysk folkdans *spyr* tre gånger per termin Vi får ju dansa bugg och Jenka. Det där Jenka är äckligt när man tar på varandras axlar blä. Och bugg. En som jag dansa med hade långa naglar så jag fick ett stort rivsår där och jag åt pomes frites den kvällen med salt det gjorde så ppiiiiiiiipp ont då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 29 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 (redigerat) Vi har dansat 2 gånger... Inte direkt mitt favorit ämne... :huh: Redigerat 29 Mars 2004 av Putte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.